امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر همتی در دیدار فراکسیون فرزندان شاهد مجلس؛

پشتیبانی و حمایت از خانواده شهدا و رفع نیازهای آن عزیزان از اولویت‌های کاری بانک ملی است

خبرایران : دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار فراکسیون فرزندان شاهد مجلس گفت: پشتیبانی و حمایت از خانواده شهدا و رفع نیازهای آن عزیزان از اولویت‌های کاری بانک ملی است.
پشتیبانی و حمایت از خانواده شهدا و رفع نیازهای آن عزیزان از اولویت‌های کاری بانک ملی است

به گزارش خبرایران، عصر امروز اعضای فراکسیون فرزندان شاهد مجلس شورای اسلامی با دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران دیدار کردند. در این دیدار صمیمی چند تن از نمایندگان عضو فراکسیون مسائل و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند. در این دیدار آقایان حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد، ‌محمد بیاتیان نماینده مردم شریف بیجار، علی کائیدی نماینده مردم شریف پلدختر و خانم لاله افتخاری نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بانک ملی بر تلاش بیشتر بانک ملی جهت تقویت اقتصاد مقاومتی و توسعه اشتغال تأکید کرده و بر ضرورت حمایت از نخبگان و رسیدگی به نیازهای تسهیلاتی آن‌ها و نیز ضرورت حمایت بیشتر از فرزندان شهدا را مطرح نمودند.

 در این دیدار مدیرعامل بانک ملی ضمن تشریح عملکرد بانک ملی در حمایت از تولید و اقشار مختلف مردم در بیش از 3200 شعبه بانک در سراسر کشور شاخص‌های موفقیت بانک را بر اعضای فراکسیون فرزندان شاهد تشریح کرد.

 دکتر همتی پشتیبانی و حمایت از خانواده معزز شهدا و رفع نیازهای آن‌ها را از اولویت‌های کاری بانک ملی ایران اعلام کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب