امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9060 تاریخ انتشار: جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

توزیع بسته‌های امنیت غذایی استان‌های محروم/ اعزام مددجویان به مشهد مقدس

خبرایران : رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های امنیت غذایی در مرحله چهارم از سوی دولت به نیازمندان و مددجویان، بهزیستی نیز تمهیداتی برای توزیع بسته‌های حمایتی در نظر گرفته است که اعتبارات لازم در اختیار استان‌ها داده شده است.
توزیع بسته‌های امنیت غذایی استان‌های محروم/ اعزام مددجویان به مشهد مقدس

به گزارش خبرایران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه «طرح بازدید مددجویان» از شهرستان‌های تربت جام، باخرز و تایباد از توابع استان خراسان رضوی بازدید کرد.

وی ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث نیمه‌تمام و در دست احداث در شهرستان‌های اشاره شده خاطرنشان کرد: به زودی اعتبارات لازم جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین با حضور در خانواده‌های چند معلوله دستورات لازم را به مدیران بهزیستی جهت حمایت‌های لازم از خانواده‌های اشاره شده ارائه کرد و افزود: بهزیستی بنا دارد در یک زمانبندی تعیین شده تمامی خانواده‌های دو معلول و به بالا را تحت پوشش قرار دهد و مشکل مسکن خانواده‌ها را برطرف کند.

وی همچنین با اشاره به موضوع مسکن و اشتغال در سازمان بهزیستی گفت: این دو موضوع از طرح‌های جدی در سازمان بهزیستی محسوب می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم برای برطرف کردن مشکلات در این بخش پیش‌بینی شده است.

هاشمی در ادامه با اشاره به توزیع بسته‌های امنیت غذایی از سوی دولت تدبیر و امید و توزیع آن توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: طبق زمانبندی مشخص شده به زودی این بسته‌ها از سوی وزارت رفاه بین خانواده‌های مددجو و نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: بهزیستی نیز بنا دارد علاوه بر توزیع بسته‌های امنیت غذایی از سوی دولت، حمایت‌هایی را نیز از خانواده‌های محروم در 16 استان انجام دهد.

هاشمی اضافه کرد: اعتباری که برای هر بسته امنیت غذایی در نظر گرفته شده است صد هزار تومان است که رقم اشاره شده در بین 16 استان و به میزان مددجویان نیازمند پیش‌بینی شده است.

هاشمی گفت: استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، خوزستان، کرمانشاه، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری، و بوشهر 16 استانی هستند که بسته‌های حمایتی را دریافت می‌کنند.سایر مددجویان استانها نیز با حمایت بهزیستی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد. 44 هزار بسته امنیت غذایی در خانواده مددجو و نیازمند پیش‌بینی شده‌ است.

  در بازدید رئیس سازمان بهزیستی کشور از شهرستان‌های تربت جام، تایباد و باخرز نماینده مردم این شهرستان‌ها نیز حضور داشت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب