امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9099 تاریخ انتشار: جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات در استان تهران برگزار شد+گزارش تصویری

خبرایران: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات رتبه سه را روزجمعه اول اسفندماه 93 همزمان با 29نظام‌ استانی سازمان نصر کشور برگزار کرد.
هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات در استان تهران برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان نصر تهران، دراین آزمون که صبح روزجمعه اول اسفند ماه در مرکز آزمون‌های موسسه آموزشی کهکشان نوربرگزار شد، کارشناسان در 4رشته حوزه ICT شامل نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش و سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت، به منظور احراز صلاحیت شرکت کردند.

اصغررضانژاد، دبیر سازمان نصر تهران با اعلام این خبر گفت: در این آزمون، 120نفراز متقاضیان احراز صلاحیت شرکت کردند.

رضانژاد ادامه داد: مشاوران می توانند پس از قبولی در این آزمون، مجوز فعالیت خود برای حضور در مناقصات و پروژه‌های مشاوره IT را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اخذ کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، هفتمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران ITرتبه سه را پیروی بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت فناوری اطلاعات، برگزار کرد.

نتایج این آزمون متعاقبا از طریق پورتال های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و استان تهران اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب