امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 91 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درشرکت نفت مناطق مرکزی ایران؛

تولید گاز به حدود 301 میلیون متر مکعب در روز رسید

خبر ایران:شرکت نفت مناطق مرکزی ایران طی روز گذشته موفق شد دو میلیون متر مکعب گاز از تعهد تکلیفی خود بیشتر تولید نمود ه و به حدود 301 میلیون متر مکعب در روز رسید.
 تولید گاز به حدود 301 میلیون متر مکعب در روز رسید

 به گزارش خبر ایران ،مهندس مهدی فکور مدیر عامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با بیان این مطلب اظهار داشت : این شرکت با توجه به اینکه در دو حوزه نفتی و گازی فعالیت می نماید همواره موفق بوده که علاوه بر تولید تکلیفی خود همواره بیشتر از آن نیز تولید نماید و بسته به نیاز کشور توان تولید خود را بالاتر از تعهدات خود نگه داشته است.که شاهد این مطلب تولید دو میلیون بیشتر از تولید تکلیفی طی روز گذشته است  که این دو میلیون متر مکعب گاز به اندازه نیمی از گاز مورد نیاز استان یزد  می باشد همچنین در شرایطی که وضعیت جوی کشور رو به سردی گراییده کمک شایانی می باشد . 

 

 به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران , مهندس فکوردر رابطه با توليد صيانتي و اختصاص بالاترين نرخ توليد گاز در سطح شركت هاي تابعه ملي نفت ايران طي دو سال متوالي به اين شركت اظهار داشت : اين شركت در برنامه هاي صيانتي برداشت از ميادين نفتي و گازي و با تلاش شبانه روزي كاركنان خويش موفق شده است كه تا كنون بالاترين نرخ توليد گاز و توليد صيانتي در سطح شركت ملي نفت ايران را به خود اختصاص دهد. همچنين طي دو سال 1389 و 1390 به عنوان شركت نمونه توليدي در شركت ملي نفت ايران معرفي شده است و در سال گذشته نيز با شش درصد افزايش توليد نسبت به سال قبل آن همچنان محوريت توليد گاز و تامين انرژي كشور را عهده دار بوده است.

 

بر اساس این گزارش ,شركت نفت مناطق مركزي ايران يكي از پنج  شركت اصلي توليدي در ساختار شركت ملي نفت ايران مي باشد كه در تاريخ 19 شهريور  1377 تاسيس شده است. اين شركت مسئوليت توليد گاز و نفت از 73 مخزن شامل 46 ميدان گازي و 27 ميدان نفتي را برعهده دارد كه هم اكنون 10 ميدان نفتي و 14 ميدان گازي از اين ميادين در مدار توليد بوده و توسعه مابقي اين ميادين د ر  برنامه هاي آتي اين شركت مي باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب