امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9102 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه اعلام کرد؛

مراسم دومین دوره‌ جایزه‌ چالش نوآورانه 20 اسفند ماه 93 برگزار می شود

خبرایران: سازمان نصر تهران با همکاری انجمن تشکل های ICT عرب ، مراسم دومین جایزه چالش نوآورانه را 20اسفندماه 93 با حضور شرکت کنندگان این طرح، مدیران و فعالان فناوری اطلاعات کشور،هیات داوران این جایزه و رسانه ها برگزار خواهد کرد.
مراسم دومین دوره‌ جایزه‌ چالش نوآورانه 20 اسفند ماه 93 برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان نصر تهران، دبیر برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه با اعلام این خبر گفت: این مراسم روز چهارشنبه 20اسفندماه 93 از صبح تا عصر در محل موسسه آموزش عالی خاتم برگزار می شود.

اصغر رضانژاد با اشاره به اینکه طرح های منتخب دومین جایزه چالش نوآورانه در این روز معرفی می شوند، افزود: دراین دوره از جایزه چالش نوآورانه که با استقبال خوب جوانان خلاق ایرانی روبه رو شد، 140نفر ثبت نام کردند و در روز مراسم از میان طرح های منتخب، برگزیدگان نهایی پس از تشریح طرح خود با رای هیات داوران، معرفی خواهند شد.

رضانژاد با اشاره به برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه و اهداف آن گفت: هدف از برگزاری دومین دوره‌ این جایزه همچون دوره اول آن که تابستان 93 برگزار شد، حمایت و تشویق جوان‌های ایرانی خلاق جهت راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی است.

او ادامه داد: در این دوره نیز از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای طرح‌های خلاقانه کسب و کار بر مبنای ICT و با قابلیت پیاده‌سازی در مدت‌زمان یک ماه، حمایت‌های مالی و معنوی به‌عمل می آید؛ مشروط به این که طرح های موردنظر در مدت یک ماه قابلیت راه اندازی و اجرا داشته باشند.

در اولین دوره جایزه چالش نوآورانه 6طرح برگزیده از دید داوران و حضارموفق به کسب جوائز مادی و معنوی شد.

براساس اعلام کمیته راهبری برگزاری دومین جایزه چالش نوآورانه، حمایت های مالی این دوره جایزه، ویژه اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های برنده در قالب قراردادهای یک‌ماهه با مبلغ‌های 100 الی 150 میلیون ریال متناسب با ویژگی های طرح است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب