امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9105 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کاظم آیت اللهی؛

متاسفانه هنوز هیچ گونه همراهی برای شروع پروژه ها به صورت BOT انجام نگرفته / ایجاد تقاضا در بازار فناوری اطلاعات ضروری است

خبرایران: کاظم آیت اللهی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با توجه به اهتمام دولت یازدهم به توسعه فناوری اطلاعات، اجرایی شدن پروژه ها و ایجاد هرچه بیشتر تقاضا در بازار فناوری اطلاعات ضروری است.
متاسفانه هنوز هیچ گونه همراهی برای شروع پروژه ها به صورت BOT انجام نگرفته / ایجاد تقاضا در بازار فناوری اطلاعات ضروری است

کاظم آیت اللهی روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود:اکنون که زیر ساخت های فنی و فکری بکارگیری فناوری اطلاعات بهبود یافته که این امر حاصل نگرش درست دولت یازدهم در پذیرش فناوری اطلاعات به عنوان پیشران توسعه است، حمایت از فعالان صنعت فناوری اطلاعات نیز باید مورد توجه قرار گیرد .

وی ادامه داد: در چند سال گذشته نگاه به فناوری اطلاعات به گونه ای بود که تا مرز انحلال وزارت ارتباطات هم پیش رفتیم اما باید قدردان توجه و تقویت این حوزه در دولت جدید بود.

رییس سازمان نظام صنفی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از فعالان این حوزه اظهارداشت: به رغم وجود منابع و راهکار برای تخصیص تسهیلات و اجرایی شدن پروژه ها، متاسفانه تاکنون در مسیر تحقق قرار نگرفته است.

آیت اللهی گفت:بخش خصوصی در طول این مدت مکررا اعلام آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه ICT و انجام پروژه های ملی کرده است و به نظر می رسد قبول این سرمایه گذاری موردنظر و منطبق با خط مشی دولت است و بستر قانونی آن نیز وجود دارد.

وی افزود:متاسفانه هنوز هیچ گونه همراهی برای شروع پروژه ها به صورت BOT انجام نگرفته که بخش خصوصی انتظار تسریع این امر را دارد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درخصوص انتخابات آتی سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز گفت: انتخابات هیات مدیره های استانی که از استان تهران شروع شد و سپس سایر سازمان های نصر استانی انتخابات خود را انجام دادند؛ حاکی از توانمندی، تجربه، انرژی و ایده و انتخاب فرهیختگان صنف است.

آیت اللهی اضافه کرد: انتخابات سازمان این امر را مسلم می سازد که همه به توان و بزرگی آنها اعتقاد داشته و ناظر پیشرفت بیش از پیش سازمان در دوره چهارم نیز خواهیم بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب