امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9141 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک پاسارگاد به عنوان سازمان حامی محیط زیست شناخته شد

خبرایران: در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، بانک پاسارگاد به عنوان سازمان حامی محیط‌ زیست شناخته‌شد
بانک پاسارگاد به عنوان سازمان حامی محیط زیست شناخته شد

بانک پاسارگاد در بیستمین همایش ملی انجمن متخصصان محیط زیست ایران، که با محور « توسعه پایدار و محیط زیست چالش‌ها و راهکارهای ملی و منطقه‌ای ( ارزیابی برنامه‌های توسعه)» برگزار شد، موفق به کسب عنوان حامی محیط‌ زیست در کشور شد.
به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در این همایش که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات  برگزار شد، دکتر لاریجانی رییس مجلس‌شورای‌اسلامی، دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان حضور داشتند.
 در این مراسم بانک‌پاسارگاد به عنوان تنها سازمانی که گام‌های موثری در جهت حفظ محیط‌ زیست و همچنین فرهنگ‌سازی برای این امر مهم برداشته‌است، مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس و لوح تقدیر این همایش را از آن خود کرد. در بخشی از این لوح‌تقدیر آمده‌است: " اهتمام به حفظ محیط‌‌زیست موهبتی است الهی که در جای‌جای قرآن‌کریم مورد تاکید قرار گرفته‌است. این لوح یادبود به پاس تلاش ارزشمند جنابعالی و سازمان متبوع در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست تقدیم حضور می‌گردد."

 

گفتنی است بانک‌پاسارگاد، به عنوان یک بانک‌سبز و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، پاسداری و حفاظت از محیط‌ زیست را در زمره مهم‌ترین رسالت‌ها و مسئولیت‌های خود می‌داند و اعتقاد دارد به عنوان یک سازمان مالی و اقتصادی با اقداماتی همچون ترویج فرهنگ بهره‌مندی از بانکداری‌مجازی و بانکداری‌الکترونیک، برگزاری دوره‌های آموزش بانکداری‌الکترونیک به هزینه خود در سازمان‌ها و شعبه‌ها، تامین امنیت و ایمنی بیشتر مشتریان، ارایه تسهیلات لازم به دسته‌ها و گروه‌های مردمی حامی محیط‌زیست، توجه ویژه به فرهنگ‌سازی در این مورد و ... می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب