امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9143 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک پاسارگاد موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی شد

در دوازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک‌پاسارگاد، در چهارمین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس سیمین جایزه تعالی سازمانی شد.
بانک پاسارگاد موفق به دریافت تندیس سیمین تعالی سازمانی شد

به‌ گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی، بر مبنای مدل EFQM یا European Foundation for Quality Management ، که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی انجام می‌شود، موفق به کسب تندیس سیمین تعالی سازمانی شد.

این در حالی است که بانک‌پاسارگاد در اولین حضور خود در این همایش، موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره سرآمدی سازمانی و در دومین و سومین حضور خود موفق به کسب تندیس بلورین شده‌بود.
این موفقیت‌ها به دلیل نهادینه شدن مقوله تعالی سازمانی و سرآمدی، در فرهنگ سازمانی بانک‌پاسارگاد به‌دست آمده‌است. از این رو کلیه فعالیت‌های این بانک بر مبنای ارزش‌ها و معیارهای تعالی سازمانی، در مسیر سرآمدی برنامه‌ریزی شده‌است.
گفتنی است جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQM ارزیابی می‌شود.

 

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب