امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9149 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک پارسيان مقام اول بانک هاي خصوصي و نهم صد شرکت برتر را ازآن خود کرد

خبرایران: در هفدهمين رتبه بندي صد شرکت برتر، موسوم به IMI100، بانک پارسيان براي ششمين سال پياپي در"شاخص فروش" مقام اول بانک هاي خصوصي، مقام سوم در ميان تمامي بانک ها و مقام نهم در بين صد شرکت برتر را از آن خود کرد.
بانک پارسيان مقام اول بانک هاي خصوصي و نهم صد شرکت برتر را ازآن خود کرد

به گزارش خبرایران، درهمايشي که با حضور مسئولان کشوري، مديران شرکت هاي برتر و بزرگ کشور، اصحاب رسانه و مديران کارآفرين در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد از شرکت هاي پيشرو و برتر کشور تقدير به عمل آمد.

بانک پارسيان به پشتوانه اعتماد مشتريان و تلاش کارکنان سخت کوش خود علاوه بر کسب رتبه برتر از IMI100 طي سال‌هاي پي‌در‌پي، توانسته است همواره در ميان 10 شرکت برتر کشور قرار گيرد. در سال جاري با توجه به تراز مالي و فعاليت سال گذشته، 500 شرکت بزرگ مورد رتبه‌بندي قرار گرفتند و بانک پارسيان توانست درخششي ديگر ي از خود به نمايش گذارد.

سازمان مديريت صنعتي همه ساله بر مبناي محاسبات دقيق علمي، اقدام به رتبه بندي شرکت هاي برتر ايران مي کند. اين رتبه بندي بر اساس اطلاعات موجود در صورت هاي مالي حسابرسي شده شرکت ها و با هدف شناسايي جايگاه بنگاه هاي اقتصادي و گسترش رقابت ميان آنها و کمک به سياست گذاران اقتصادي کشور انجام مي شود.اين رتبه بندي برگرفته از الگوي رتبه بندي fortune 500 اروپا و با همان استاندارد هاي علمي، همه ساله از سوي سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود.شاخص فروش سال 92 و صورت هاي مالي حسابرسي شده در اين سال معيار اصلي اين رتبه بندي است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب