امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9150 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت در نمایشگاه ITB بیانگر عزم سازمان میراث فرهنگی در جذب گردشگران خارجی است

خبرایران:حضور ایران در چهل و نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری ITB برلین بیانگر عزم سازمان میراث فرهنگی برای افزایش جذب گردشگران خارجی است.
شرکت در نمایشگاه ITB بیانگر عزم سازمان میراث فرهنگی در جذب گردشگران خارجی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ؛ مسعود سلطانی فر، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نشست مشترک با ماجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان و مسئولان سفارت و ارگان‌هایی مستقر در این کشور افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی این سازمان در دولت تدبیر و امید جذب هرچه بیشتر گردشگر خارجی است.

وی با برشمردن ظرفیت‌های کشور در بخش معرفی میراث فرهنگی و توسعه گردشگری کشور خاطرنشان کرد: با توجه با قدمت همکاری‌ها بین ایران و آلمان، این کشور از ظرفیت بالایی برای گسترش همکاری‌های دو جانبه برخوردار است.

سلطانی فر، با بیان اهمیت حضور در نمایشگاه‌های خارجی، فرصت حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برلین با وسعتی بیش از 1300 مترمربع را نشان از عزم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از این موقعیت برای افزایش جذب گردشگران خارجی دانست.

در این نشست که به منظور بررسی راه‌های حضور موثر کشورمان در نمایشگاه گردشگری برلین و انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شد سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز به سوابق و تاریخچه روابط دو کشور و اهمیت آن در توسعه همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین دو طرف اشاره کرد.

وی همچنین با مهم ارزیابی کردن تعاملات دو کشور در حوزه گردشگری که باعث تقویت ارتباطات مردمی و روابط دو کشور می‌شود از نقش و حضور سازمان میراث فرهنگی در این عرصه قدردانی کرد.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب