امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9151 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خبرداد؛

لزوم بهره گيري از ظرفيت مساجد در انتخابات شوراياري ها

خبرایران: علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران در نشست هماهنگي انتخابات شوراياري در منطقه6 بر تبيين نقش شوراياران و استفاده از ظرفيت هاي مساجد، مدارس و محلات برای آمادگي هرچه بهتر انتخابات تاکيد کرد.
لزوم بهره گيري از ظرفيت مساجد در انتخابات شوراياري ها

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست هماهنگي انتخاب شوراياري با حضور شهردار منطقه 6، نائینی قائم مقام معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، کلهر ريس کميته نظارت مرکزي، دبير هيات نظارت، دبير هيات اجرايي و جمعي از معاونين و شهرداران نواحي ششم اسفندماه برگزار شد.

 علی محمد نائینی  با اشاره به جلسه روز يکشنبه دهم اسفند ماه که با حضور شهردار تهران، هيات مرکزي نظارت و هيات اجرايي مرکز و شهرداران  مناطق ونواحي برگزار مي شود، گفت : انتخابات بايد با سازوکار خودش پيش برود و نبايد در کار مردم دخالت کرد ولي بايد نقش شوراياران را خوب تبيين کنيم که مردم درست راي بدهند و از ظرفيت هاي (مساجد، مدارس، محلات...) استفاده کنيم.

 نائینی در ادامه جلسه جهت آمادگي براي انتخابات و هماهنگي نهايي خواستار شنيدن دیدگاه ها و پیشنهادهای همکاران شد.

 بابائي بيان کرد: اشتياقي که مردم نسبت به ثبت نام نشان مي دهند بيانگر اين موضوع است که شوراياري ها و محلات جايگاه خود را پيدا کرده اند  و اميدواريم اين امانت را به درستي به گروه بعدي تحويل دهيم.

 به گفته وي، آنچه در زمينه شوراياري ها رخ داد حمايت مردم بود که به تبع آن کار ها نيز به نحو مطلوبي صورت گرفت و امور آماده تحويل به منتخبان تازه نفس است. و وظيفه همه ما اين است که چه در اين جايگاه باشيم و چه نباشيم تلاش کنيم  و هر چه تلاش کنيم باز کم است و مردم ايران لياقت بسيار بيشتر از اين را دارند.

اهميت اطلاع رساني و تبليغات در برگزاري چهارمين انتخابات شوراياري

قائم مقام امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزاري انتخابات شوراياران  را عامل تحرک و پويايي محلات دانست و گفت: اين انتخابات با همدلي و همکاري بايد  به نحوي برگزار شود که شهروندان با علم و آگاهي پاي صندوق هاي راي بروند .

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، جلسه هماهنگي انتخابات شوراياران با حضور قائم مقام امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران ، شهردار ، معاونين ، شهرداران نواحي ، رئيس آموزش و پرورش ، مسئولين ستاد اجرا و نظارت انتخابات شوراياري ها در سالن کنفرانس ساختمان شهرداري منطقه 13 برگزار شد.

 در اين جلسه نائيني ، قائم مقام امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به اجراي انتخابات شوراياري ها در 22 منطقه گفت : بر اساس آئين نامه، هيئت هاي اجرايي در مناطق با نظارت شوراي اسلامي شهر تهران و فرمانداري تهران نسبت به برگزاري انتخابات اقدام مي کنند.

 وي به اهميت تبليغات اشاره کرد و افزود: اين انتخابات با همدلي و همکاري بايد  به نحوي برگزار شود که شهروندان با علم و آگاهي پاي صندوق هاي راي بروند .

 نائيني با بيان  اهميت  برگزاري انتخابات به شکل آگاهانه اظهار داشت: اميدوارم در اين انتخابات افراد دلسوز ، متعهد ، مومن و مقيد  انتخاب شوند و با احساس مسئوليت به مديريت شهري کمک کنند.

 قائم مقام امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزاري اين انتخابات را عامل تحرک و پويايي محلات عنوان کرد و ابراز اميدواري کرد: از انجا که مردم نقش تعيين کننده اي در اجرا امور دارند،  با برگزاري اين انتخابات تغيير و تحولات جدي در  دل محلات اتفاق بيفتد.

 

         

         

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب