امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9152 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهمترين راهبرد بانک پارسيان در تحقق مشتری مداری اخذ بازخورد از مشتريان است

خبرایران: سرعت ارايه خدمات، نحوه برخورد کارکنان، کيفيت پاسخگويي و ارايه خدمات الکترونيکي برخي از شاخص هاي رضايتمندي مشتريان است و بانک پارسيان با هدف تحقق مشتري‌مداري و تکريم ارباب رجوع، از طريق صندوق انتقادات وپيشنهادها ميزان رضايتمندي مشتريان را در شعب سراسر کشور مورد سنجش وارزيابي قرار مي دهد.
 مهمترين راهبرد بانک پارسيان در تحقق مشتری مداری اخذ بازخورد از مشتريان است

به گزارش خبرایران، روابط عمومي بانک پارسيان با استفاده از روش هاي علمي و پيشرفته روز، نظر مشتريان و مراجعان به شعب بانک را در سراسر کشور از ابعاد مختلف سنجيده و فرصتي را فراهم مي‌کند تا مشتريان انتقادات و پيشنهادهاي خود را به طور شفاف منعکس نمايند.

براساس اين گزارش، در پاييز سال جاري تعداد 6459 پرسشنامه از صندوق‌ انتقادها و پيشنهادهاي شعب بانک پارسيان در سراسر کشور جمع‌آوري گرديد که نتايج اين نظر سنجي نشان دهنده رضايت 83 درصدي مشتريان در شعب تهران و شهرستان از عملکرد بانک پارسيان است.

گفتني است بانک پارسيان با هدف تقدير و تشکر از مشترياني که نظرات و پيشنهادهاي خود را با بانک در ميان مي‌گذارند، در پايان هر فصل به قيد قرعه به سه نفر کارت هديه 1.000.000 ريالي اهدا مي‌ کند. برندگان خوش شانس فصل پاييز از شعب ايستگاه داريوش تهران، شاهين شهر اصفهان و بجنورد در حوزه مشهد به قيد قرعه انتخاب شدند که جوايز آنها در ماه جاري از طريق شعب به آنها اهدا خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب