امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9161 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با فرا رسیدن سال نو اداره سلامت منطقه 21 برگزار می کند ؛

برنامه های اجرایی استقبال از بهار در خانه های سلامت

خبرایران : همزمان با فرا رسیدن سال نو و در راستای طرح استقبال از بهار مدیر اداره سلامت منطقه 21 از برگزاری برنامه های اجرایی متنوع در خانه های سلامت سطح منطقه خبر داد .
برنامه های اجرایی استقبال از بهار در خانه های سلامت

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، زهرا انصاری مدیر اداره سلامت منطقه ضمن بیان این خبر گفت : خانه های سلامت منطقه به مانند سال های گذشته به مناسبت استقبال از بهار فاطمی ، اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی مانند برگزاری کلاس های آموزشی با عنوان کلاس آموزشی خطرات چهارشنبه سوری ، کلاس تغذیه سالم در عید نوروز و کلاس توصیه های لازم ویژه افراد دیابتی در نوروز کرده است .

وی افزود : آموزش نکات ایمنی در خانه تکانی ، مراقبتهای لازم در استفاده از شوینده ها ، آموزش سبزه آرایی ، مراقبتهای بهداشتی در سفر ، بهداشت مواد غذایی در سلامت عمومی ، کاشت گل و سبزه عید ( محیط زیست ) ، آشنایی با سندروم کارپ ( مچ دست زنان خانه دار ) ، استفاده درست آجیل و شیرینی در ایام نوروز و بهداشت فردی از دیگر برنامه های در دست اقدام اداره سلامت منطقه خواهد بود .

مدیر اداره سلامت منطقه 21 همچنین از برگزاری جشنواره غذای سالم ، شیرینی ، سبزه و سفره هفت سین خبر داد و اظهار داشت : تورهای تفریحی و زیارتی به بوستان جوانمردان ، بازار گل تهران، آبشار تهران ، امام زاده صالح و برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای اعضای کانون معلولین نیز برگزار می شود .

انصاری گفت : برگزاری مسابقات تفریحی و ورزشی ، توزیع بروشوهای آموزشی با عناوین چهارشنبه سوری ایمن ، نکات مهم در خانه تکانی و آداب و بهداشت فردی در سفر نیز از برنامه های اداره سلامت منطقه در طرح استقبال از  بهار است .

وی بیان داشت : این برنامه ها از تاریخ اول اسفند ماه آغاز و تا پایان فروردین ماه در کلیه خانه های سلامت ، سراهای محلات ، مساجد ، پایگاه های بسیج و مدارس برگزار می شود .

مدیر اداره سلامت منطقه 21 در پایان تصریح کرد : همچنین در هر ناحیه یک پایگاه سلامت آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی با غرفه های ویزیت پزشک ، غربالگری قند و فشار خون ، مشاوره پزشکی و روان شناسی است .  

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب