امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 917 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین محصول حوزه هنری؛

مهمان داریم به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه یافت

خبرایران :«فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول تازه حوزه هنری است كه در اولین لیستی كه از سوی هیئت انتخاب فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شده اند، قرار دارد.
مهمان داریم به بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر راه یافت

به گزارش خبرایران به نقل از حوزه هنری، شانزده فیلم ایرانی پذیرفته شده بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ و نگاه نو) سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در نخستین جلسه جمع بندی هیئت انتخاب به جشنواره فیلم فجر راه یافته اند. در این لیست 10 فیلم از بخش سودای سیمرغ و شش فیلم در بخش نگاه نو (فیلم های اول) هستند.

فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول تازه حوزه هنری كه به كارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه كنندگی منوچهر محمدی ساخته شده نیز در این لیست حضور دارد و به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) راه یافته است.

فیلم سینمایی "مهمان داریم" به كارگردانی محمد مهدی عسگرپور داستانی در مورد پیرمرد و پیرزنی است كه به همراه فرزند جانبازشان زندگی می‌كنند، قرار است كه به زودی برای آن‌ها مهمان بیایید و آن‌ها تلاش می‌كنند تا مقدمات استقبال از این مهمان را فراهم و خانه را برای پذیرایی از او آماده كنند.

پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب