امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9187 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامانه پیامکی 6090 رونمایی شد؛

تاج: سازمان لیگ با سامانه 6090 حواشی فوتبال را اطلاع‌رسانی می‌کند / سامانه 6090 اطلاعات وافی و کافی را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار می دهد

خبرایران: مراسم رسمی رونمایی از سامانه پیامکی6090 با حضورتاج نایب رئیس سازمان لیگ برگزار شد.
تاج: سازمان لیگ با سامانه 6090 حواشی فوتبال را اطلاع‌رسانی می‌کند / سامانه 6090 اطلاعات وافی و کافی را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار می دهد

به گزارش  خبرایران؛  در این مراسم مهدی تاج گفت: با رونمایی از سامانه 6090 سازمان لیگ فوتبال ایران به سوی حرفه ای شدن پیش می‌رود و سازمان لیگ با این سامانه می‌تواند جریان سازی درستی انجام دهد واطلاعات وافی و کافی را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار دهد.

نایب رئیس فدراسیون تاکید کرد: پیش از این هم از نسخه جدید سایت سازمان لیگ رونمایی شد تا در زمینه اطلاع رسانی هم گام های مثبتی را بسوی پیشرفت برداریم و علاقمندان به باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران می توانند با عضویت در این سامانه می توانند علاوه بر دریافت اخبار باشگاه‌های مورد نظر از باشگاه خود نیز از نطر مالی حمایت کند.

وی افزود: بعد از اشتراک در این سامانه باتوجه به سر کد هرباشگاه در نهایت عواید مادی آن مستقیم به حساب آن باشگاه واریز می شود.

مدیر عامل شرکت اول سازان مبین نیز در این مراسم گفت: شرکت همراه اول قراردادی را به مدت 3 سال با سازمان لیگ فوتبال ایران منعقد کرده است .

 سید مسعود سید علوی افزود: این سامانه 5 ماه است که فعال شده  و جدید ترین اخبار و حواشی فوتبال را با تایید سازمان لیگ فوتبال بصورت پیامک ارسال می کند.

این مقام مسئول بیان کرد: این سامانه  امروز رسما افتتاح شد و در آینده نزدیک برنامه های جدیدی را در دست اجرا داریم که می توان به خرید اینترنتی بلیط از طریق تلفن همراه اشاره کرد.

وی گفت: سرویس جدید  انتقادات و پیشنهادات در مورد لیگ برتر فوتبال ایران به تازگی راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند نظرات خود را مستقیما با مدیران سازمان لیگ در میان بگذارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب