امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9196 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اویرا نسخه 2015 خود را وارد بازار کرد؛

راهکارهای جدید اویرا برای حفاظت واقعی از امنیت اطلاعات

خبرایران:شرکت Avira با بیست و پنج سال سابقه در تولید نرم افزار های امنیتی، این بار دو محصول خود را با نام های Avira Antivirus pro و Avira Internet Security را روانه بازار کرده است.
راهکارهای جدید اویرا برای حفاظت واقعی از امنیت اطلاعات

بر اساس این گزارش Avira Antivirous Pro به همراه سه محصول و یک لایسنس یک کاربر- سه دستگاه و Avira Internet Security به همراه 5 محصول و یک لایسنس یک کاربر – سه دستگاه امکان محافظت از کامپیوتر، مک، اندروید و تبلت را فراهم می آورد. تنها تفاوت این دو محصول در نرم افزارهای رایگانی است که به عنوان Bundle به آنها اضافه شده است.

راهکار Avira Antivirus Pro علاوه بر آنتی ویروس Avira شامل دو نرم افزار دیگر با نام های DriveLock Private و Audials Radiotracker SE می باشد. این دو نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده و با لایسنس Avira Antivrous Pro فعال می شوند.  محصول DriveLock Private می تواند فلش و هارد دیسک شما را رمزنگاری کند تا در صورت مفقود شدن  توسط فرد دیگری قابل استفاده نباشد. همچنین این نرم افزار امکان رمزنگاری فایل های کاربران در فضای مجازی، تا حداکثر 3GB  دارا می باشد. همچنین نرم افزار Audials Radiotracker SE امکان دسترسی به هزارن ایستگاه رادیویی آنلاین و مدیریت آنها را برای کاربران فراهم می نماید.

راهکار نیز Avira Internet Security علاوه بر سورس نرم افزار آنتی ویروس و برنامه DriveLock Private شامل برنامه های Avira System Speedup، Laplink PCmover Express و Avira Antivirus pro for Android می باشد. این برنامه ها رایگان بوده و با لایسنس Avira Internet Security غعال می شوند. محصول Avira System Speedup با پیدا کردن فایل ها و پردازش های بلا استفاده و پاک کردن آنها باعث بالا رفتن سرعت کامپیوتر می شود. همچنین قابلیت شناسایی مشکلات هارد دیسک و بهینه سازی فضای آن را دارا می باشد. لازم به ذکر است Avira System Speedup تنها نرم افزاری است که تمام این قابلیت ها را در کنار هم دارا می باشد. همچنین کاربر می تواند با استفاده از نرم افزار LapLink PCmover Express فایل ها و تنظیمات ویندوز خود را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر منتقل نماید.

نرم افزار Antivirus Pro دارای نسخه مخصوص سیستم عامل های اندروید و مک نیز می باشد. با استفاده از آنتی ویروسی که روی موبایل کاربر نصب می شود می توان شماره تلفن های مورد نظر را بلاک کرده و یا در صورت مفقود شدن گوشی، مکان آن را روی نقشه مشاهده و یا دستگاه را از راه دور قفل نمود. در این مواقع همچنین کاربر می تواند پیغام مورد نظر یا اطلاعات تماس با فرد خاصی را برای یابنده نمایش دهد. همچنین می تواند اطلاعاتی از جمله عکس، شماره تلفن، پیام ها و اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری را از راه دور، روی دستگاه پاک نمود.

گفتنی است شرکت پارس ایمن نرم افزار با برند تجاری(www.safesoftco.com )  SafeSoft  تنها نماینده انحصاری ارائه محصولات خانگی آویرا در ایران این دو محصول را به همراه ضمانت نامه معتبر عرضه می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر نمایندگی اویرا در ایران شرکت ارتباط امن تماس حاصل فرمائید ( 22864656  021  - www.ertebateamn.com )

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب