امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9206 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از اندروید بومی و سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان در سال آینده

خبر ایران: مدیرعامل همراه اول گفت: همراه اول تا ۱۸ اردیبهشت سال ۹۴ از خدمات سیم کارت کودک و نوجوان خود رونمایی خواهد کرد.
رونمایی از اندروید بومی و سیم‌کارت‌های کودک و نوجوان در سال آینده

به گزارش خبرایران  ، وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول با اشاره به اینکه موضوع خانواده و سبک زندگی و صیانت از این حریم جزو اولویت های اصلی کشورهای جهان است، یادآور شد: در همین راستا ایران نیز در آبان ماه امسال موضوع صیانت از خانواده ها را براساس طرحی تصویب و اپراتورها را ملزم به ارائه سیم کارت های کودک و نوجوان کرد. وی افزود: همراه اول نیز همسو با سایر ارگان ها از سال گذشته موضوع فضای مجازی پاک را با استفاده از فناوری های بومی در راستای اهداف خود قرار داده است.

 صدوقی یادآور شد: همراه اول با بررسی ده اپراتور جهانی به این نتیجه رسیده است که ارائه خدمات و سیم کارت های کودکان جزء مهم ترین و اساسی ترین اپراتورهای جهان است. وی در همین راستا خبر از معرفی زیست بوم دُرسا داد و یادآور شد: این سامانه با ارائه راهکارهای فنی و جامع به روز که در سطح استانداردهای جهانی است به حمایت از کودکان، نوجوانان و حریم خانواده ها در مقابل خطرات فضای مجازی می پردازد. مدیرعامل همراه اول اضافه کرد: همچنین دُرسا اجازه می دهد تا والدین بتوانند بر عملکرد کودکان و نوجوانان خود نظارت داشته و از تمامی مزایای آموزشی و سرگرمی این فضا بهره مند شوند. صدوقی یادآور شد: در این زیست بوم مجازی کودکان از خطرات فضای مجازی محافظت می شوند.مدیرعامل همراه اول یادآور شد: بسته دُرسا شامل سخت افزار گوشی یا تبلت، مودم، سیستم عامل و سیم کارت مخصوص است. وی همچنین در خصوص فعالیت های همراه اول در حوزه اپلیکیشن های بومی نیز یادآور شد: همراه اول با ارائه بسته دُرسا برنامه های خوبی در خصوص اجرایی فیلترینگ سیاه و سفید، برنامه های کنترل والدینی، سیم کارت های کودکان و خدمات مبتنی بر موقعیت ارائه داده است. صدوقی در پایان تأکید کرد: همراه اول تا ۱۸ اردیبهشت سال ۹۴ از خدمات سیم کارت کودک و نوجوان خود رونمایی خواهد کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب