امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9216 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین کرمی خبرداد؛

اعطای وام ازدواج در شعب کوثر

خبرایران : معاون اعتبارات و تسهیلات موسسه اعتباری کوثر از تخصیص بخش از منابع قرض الحسنه این موسسه و تفاهم با بانک مرکزی جهت اعطای وام ازدواج خبر داد.
اعطای وام ازدواج در شعب کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ حسین کرمی معاون اعتبارات و تسهیلات موسسه اعتباری کوثر با اعلام این خبر گفت: با درج  نام موسسه اعتباری کوثر در سایت بانک مرکزی به عنوان یکی از موسسات عامل اعطای وام ازدواج، زوج های جوان می توانند با انتخاب موسسه اعتباری کوثر  و مراجعه به شعب منتخب ما در سراسر کشور نسبت به تشکیل پرونده و دریافت وام ازدواج اقدام نمایند.

وی افزود: ثبت نام تمام افراد در سراسر کشور برای دریافت وام قرض الحسنه اینترنتی است تا بر این اساس حق و حقوقی از کسی ضایع نشود.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر یادآور شد: وام قرض الحسنه ازدواج با توجه به منابع قرض الحسنه بانک ها و موسسات پرداخت می شود.

کرمی با اشاره به تفاوت موسسات اعتباری با سایر بانک های دولتی و خصوصی فعال در نظام بانکی کشور گفت: به دلیل عدم امکان افتتاح حساب جاری در موسسات اعتباری، منابع قرض الحسنه و ارزان قیمت در موسسات اعتباری به حساب های قرض الحسنه محدود می شود.

عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: علیرغم محدودیت منابع ارزان قیمت در موسسه اعتباری کوثر اعطای وام ازدواج به منظور خدمتگزاری به هم میهنان گرامی به ویژه جوانان در دستور کار قرار گرفته است.

وی از تخصیص 50 میلیارد ریال منابع قرض الحسنه موسسه اعتباری کوثر جهت اعطای وام ازدواج خبر داد و گفت: نیروهای انسانی موسسه در دوره آموزشی بانک مرکزی شرکت نموده اند تا آمادگی لازم برای  پاسخگویی از طریق سامانه و نرم افزار مربوطه را داشته باشند.

کرمی در مورد شرایط وثایق و ضامن گفت: شرایط ضامن مطابق ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد که برای وام های کمتر از 10 میلیون تومان معرفی یک ضامن واجد شرایط کفایت می کند.

وی در پایان گفت: با توجه به به اینکه از 15 اسفند ماه 93 لغایت 15 فروردین ماه 94 سرفصل تسهیلات بانک ها و موسسات بسته می شوند زوج های جوان می توانند نسبت به تشکیل پرونده در شعب کوثر اقدام و سال آینده نسبت به دریافت وام اقدام نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب