امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9217 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین محمدپورزرندی در مراسم افتتاح نخستین اتوبانک در تهران؛

گسترش پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک به 500 دستگاه تا سال آینده/ کارت‌های شهروندی بانک شهر« ایران پی » می‌شود

خبرایران : مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: تا سال آینده، 500پیشخوان الکترونیک بانک شهر و اتوبانک در سطح کشور راه‌اندازی خواهد شد‌.
گسترش پیشخوان‌های شهرنت و اتوبانک به 500 دستگاه تا سال آینده/ کارت‌های شهروندی بانک شهر« ایران پی » می‌شود

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمدپورزرندی در حاشیه راه‌اندازی نخستین اتوبانک این بانک در تهران، با تاکید بر اهمیت توجه به حفاظت از محیط زیست، گفت: محیط زیست سالم برای مردم از الزامات زندگی است که باید برای نگهداری آن تلاش کرد و متاسفانه امروز شاهد هستیم که آب، خاک و زمین که سه عنصر اصلی محیط زیست است در شهرهایی مانند تهران به خطر افتاده و مشکلاتی مانند کمبود آب، آلودگی هوا و فرسایش خاک از مشکلاتی که شهروندان با آن روبرو هستند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء زندگی شهروندان در همه ابعاد، تصریح کرد: در این راستا، بانک شهر نیز به عنوان یک بانک تخصصی با هدف کمک به مدیریت شهری و شهروندان، برای ایجاد زندگی در شهری امن و آباد تاسیس شد.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در خصوص هوشمندسازی شهر، اظهار کرد: بانک شهر افتخار دارد تا در ایجاد شهرهای هوشمند، تلاش مجدانه‌ای داشته باشد و این اقدام را از ماموریت‌های اصلی خود می‌داند که خوشبختانه با همکاری مدیریت شهری در این زمینه، به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.

پورزرندی افزود: بانک شهر در گام اول در شهرهای بزرگ و در گام بعد در شهرهای کوچک، گسترش خدمات الکترونیکی بانکی را در دستور کار دارد و مجموعه اتوبانک، همزمان در تهران در شیراز، مشهد، ارومیه و تبریز افتتاح شده است.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، تصریح کرد: در زمینه گسترش خدمات بانکی مجازی، تا 20اسفندماه، همه پیشخوان‌های شهرنت به دستگاه‌های وی تی ام مجهز می‌شود که مشتریان قادر خواهند بود با رئیس شعبه به صورت مجازی در ارتباط باشند و همه اقدامات بانکی را از این طریق انجام دهند.

پورزرندی خاطرنشان کرد: کارت‌های شهروندی، این امکان را دارند تا همه خدمات شهری مانند حمل و نقل با مترو، اتوبوس و بی آر تی را به شهروندان ارائه کند که هم اکنون با همکاری شهرداری تهران و معاونت ترافیک با این کارت‌ها می‌توان از خدمات شهری استفاده کرد.

وی افزود: هماهنگی‌هایی با بانک مرکزی شده است تا کارت‌های شهروندی بانک شهر به" ایران پی" تبدیل شود و قابلیت استفاده از خدمات این کارت‌ها در همه شهرها فراهم شود.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل بانک شهر به همراه مدیران و معاونان این بانک، نهالی را به مناسبت هفته درختکاری غرس کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب