امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 925 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد؛

برف و کولاک در ۱۴ استان کشور/ ۴ هزار نفر از دل برف نجات یافتند

خبرایران : حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی سه روز گذشته امدادگران هلال احمر ۴ هزار و ۲۰۰ نفر از هموطنان را که در نقاط برفی ۱۴ استان کشور گیر افتاده بودند، نجات دادند.
برف و کولاک در ۱۴ استان کشور/ ۴ هزار نفر از دل برف نجات یافتند

به گزارش خبرایران، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه تاکنون 14 استان کشور از جمله آذربایجان غربی، اصفهان، چهار‌محال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، قم، لرستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر‌احمد، گیلان، مازندران، مرکزی و همدان دچار برف و کولاک شده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا تردد در بسیاری از مناطق صعب‌العبور، روستاها و جاده‌های منتهی به این استان‌ها با مشکل مواجه شده تا جایی که 953 دستگاه خودرو به کمک تجهیزات امدادی از برف بیرون کشیده شده‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین به اسکان 536 نفر از هموطنان در مساجد و مدارس بین‌راهی اشاره کرد و گفت: 25 مصدومی که دچار آسیب یا سرمازدگی شده بودند نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

وی گفت: در این بین 5 مادر باردار که دچار شرایط اضطراری شده بودند نیز به همت امداد‌گران و بالگردهای امدادی صحیح و سالم به بیمارستان انتقال یافتند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب