امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9259 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 15 خبرداد؛

مشکل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا (ع) 25 اسفند سال 93 برای همیشه رفع خواهد شد / احداث تفرجگاه 300هکتاری و بهره برداری از این تفرجگاه تا 13فروردین سال 94

خبرایران: علی اکبر انجمنی شهردار منطقه15 با اشاره به احداث تفرجگاه 300هکتاری در محل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا و بهره برداری از این تفرجگاه تا قبل از 13فروردین ماه سال 94 و روز طبیعت بیان کرد: پس از رفع مشکل گود سیاه چاله امام رضا (ع) با احداث سرانه‌های فضای سبز و کاشت بیش از 17هزار نهال در این محل تفرجگاه 300هکتاری احداث خواهد شد.
مشکل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا (ع) 25 اسفند سال 93 برای همیشه رفع خواهد شد / احداث تفرجگاه 300هکتاری و بهره برداری از این تفرجگاه تا 13فروردین سال 94

علی اکبر انجمنی شهردار منطقه15 در نشست خبری که امروز (یکشنبه)در سالن کنفرانس شهرداری منطقه 15 برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص گود سیاه چاله، اظهار کرد: مشکل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا (ع) 25 اسفند سال 93 برای همیشه رفع خواهد شد و از 26 اسفند ماه سال جاری هیچ کامیونی حق تخلیه نخاله‌ها، پسماندهای ساختمانی و زباله‌های شهری را در این محل ندارد.

وی ادامه داد: براساس قانون در صورت تخلیه پسماندهای ساختمانی، نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های شهری در محل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا(ع) با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

شهردار منطقه 15 با اشاره به برگزاری 150 ساعت جلسه با ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون رفع مشکل گود سیاه چاله بزرگراه امام رضا(ع) تصریح کرد: در سال‌های گذشته روزانه بیش از 1200 تا 1400 کامیون نخاله و پسماندهای ساختمانی در سیاه گود چاله امام رضا(ع) پسماندهای ساختمانی را تخلیه می‌کردند اما خوشبختانه پس از اقدامات انجام شده و برگزاری جلساتی با ستاد کل نیروهای مسلح در حال حاضر حدود 400کامیون نخاله در این محل پسماندهای ساختمانی خودرا تخلیه می‌کنند.

وی گفت: با تلاش‌های انجام شده و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح مشکل سیاه گود چاله بزرگراه امام رضا برای همیشه رفع خواهد شد و از 26اسفند ماه سال 93 هیچ کامیونی حق تخلیه پسماندهای ساختمانی را ندارد.

دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 با بیان اینکه بزرگراه امام علی- شهید نجفی رستگار سوم خرداد ماه سال 94 به بهره برداری می‌رسد مطرح کرد: تعرض و تملک بزرگراه امام علی (ع) و شهید نجفی رستگار نیازمند 500میلیارد تومان بوده است که تاکنون 300میلیارد تومان در این طرح صرف بودجه شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم با تکمیل بزرگراه امام علی (ع) و شهید نجفی رستگار و با انجام تملک‌های انجام شده این بزرگراه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد ماه سال 94 به بهره برداری برسد.

وی اشاره کرد: تاکنون 3هزار نهال در تفرجگاه 300هکتاری امام رضا با همکاری و مشارکت معاونت محیط زیست شهرداری منطقه15 کاشته شده است همچنین در تلاشیم این تفرجگاه تا قبل از 13فروردین ماه سال 94 برای استقبال از شهروندان و مسافران نوروزی آماده و به بهره برداری برسد.

وی در پایان گفت: در محدوده منطقه15 از ابتدای بزرگراه شاهین بسیج تا قیامدشت بیش از 10پل هوایی قرار دارد که تاکنون اقداماتی در خصوص روشنایی و تزیین آنها انجام شده است همچنین مناطق بی دفاع در حاشیه این بزرگراه وجود داشته است که در حال حاضر به محل امن شهری تبدیل شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب