امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9274 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جمع آوری و حذف 182 مورد زوائد فیزیکی از معابر منطقه 15

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از جمع آوری و حذف 182 مورد زوائد فیزیکی از معابر منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.
جمع آوری و حذف 182 مورد زوائد فیزیکی از معابر منطقه 15

به گزارش خبرایران ابه نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار و با هدف زیبایی منظر شهری ، زوائد فیزیکی از معابر منطقه و به ویژه معابر نمونه جمع آوری شد.
به گفته وی در این زمینه بنرهای غیرمجاز، تابلوهای غیر استاندارد و ... از معابر منطقه جمع آوری و به مالکان تجاری ها جهت اخذ مجوز نصب تابلو برابر با استانداردهای سازمان زیباسازی اخطاریه هایی صادر شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست به رنگ آمیزی تجهیزات و المان های شهری در این زمینه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی 12500 متر مربع از ایستگاههای اتوبوس ، 9000 متر از کافوهای برق و مخابرات، بیش از 52 هزار مترطول نرده ترافیکی، 20 عرشه پل عابر پیاده ، بیش از 38 هزار مترطول هندریل های بزرگراه امام علی (ع) و 132 هزار مترمربع کرکره های واحدهای صنفی از دیگر اقدامات این حوزه در راستای اجرای طرح استقبال از بهار بود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب