امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9289 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر مجموعه جشنواره های شمسه خبرداد؛

مهلت ثبت نام در جشنواره های شمسه تا پایان اردیبهشت ماه است

خبرایران: دبیر مجموعه جشنواره های شمسه گفت: شهروندان تهرانی برای شرکت در چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه و ارسال آثار، تا پایان اردیبهشت ماه 94 فرصت دارند.
مهلت ثبت نام در جشنواره های شمسه تا پایان اردیبهشت ماه است

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه، حمید کیانی دبیر مجموعه جشنواره های شمسه با اشاره به اینکه همه شهروندان تهرانی از هر قشر و صنفی می توانند در جشنواره های 12 گانه شمسه شرکت کنند، گفت: شمسه برای یک قشر خاص نیست بلکه متعلق به یکایک شهروندان تهرانی است و همه شهروندان عزیز می توانند در این جشنواره ها شرکت کنند و جزو برگزیدگان باشند.

وی درباره نحوه ثبت نام در جشنواره های شمسه و ارسال اثر اظهار داشت: شهروندان گرامی در مرحله اول، به نشانی اینترنتی www.sham3.ir مراجعه و فرم رایانه ای ثبت نام را دریافت و سپس بارکد 13 رقمی دو بعدی احراز هویتی (OR.CODE) اختصاصی خود را یادداشت کنند.

کیانی ادامه داد: متقاضیان حتی اگر در حال حاضر عضو فعلی کانون های محلی سرای محلات هم هستند باز باید برای شرکت در جشنواره، در سایت شمسه ثبت نام کنند.

دبیر مجموعه جشنواره های شمسه گفت: شهروندان متقاضی، با ثبت نام در سایت، در واقع عضو یکی از کانون های محلی می شوند، سپس می توانند با توجه به علایق و استعدادهای خود و با ارائه فرم ثبت نام اینترنتی، اثرشان را به سرای محله خود تحویل دهند.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی برای شرکت در چهارمین دوره مجموعه جشنواره های شمسه و ارسال آثار، تا پایان اردیبهشت ماه 94 فرصت دارند.

به گفته کیانی، پس از داوری و انتخاب، برترین آثار شهروندان به عنوان آثار برگزیده معرفی و به برگزیدگان، جوایز ارزنده ای اهدا می شود.  

گفتنی است قرآن و زندگی، نهج البلاغه در زندگی، دعا و نیایش، خوشنویسی، شعر و ادب، تئاتر، فیلم، عکس، کاریکاتور، گرافیک و تصویرسازی، سرود و موسیقی و نقاشی و تندیس، جشنواره های 12 گانه چهارمین دوره جشنواره آئینی،فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه هستند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب