امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9292 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با آموزش 16 هزار شهروند؛

کیفیت زندگی شهری در شمال تهران افزایش یافت

خبرایران :با هدف ارتقاء آگاهی و آشنایی شهروندان با اصول شهروندی و شهرنشینی و افزایش کیفیت زندگی شهری ، 16 هزار شهروند شمال تهران در سراهای محلات با اصول شهر نشینی آشنا شدند.
کیفیت زندگی شهری در شمال تهران افزایش یافت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه یک با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 615 کارگاه و کلاس آموزشی در سراهای محلات منطقه یک برگزار شد که طی آن 16 هزار و 691 نفر از شهروندان با استفاده از آموزشهای در دسترس و رایگان ، از این فرصت استفاده کردند.

وی افزود : خانه های علم و زندگی در تمامی محلات مسئول برپایی و اداره کردن این کارگاه ها است که با هدف تقویت مهارت های زندگی و آشنایی با حقوق شهروندی ، مدیریت رفتار ، بهبود ارتباطات اجتماعی و فردی ، بازیافت ، محیط زیست ،آتش نشانی ، علمی و آموزشی و با توجه به نیاز فرهنگی و اجتماعی در محلات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی براساس نیاز اقشار و متناسب با گروه های سنی مختلف شهروندان در محلات برگزار می شود افزود : خانه های دوام ، ایمنی ، کودک و علم و زندگی ، خانه های چهارگانه آموزشهای شهروندی در سرای محلات منطقه هستند که با استقبال شهروندان و با برگزاری انواع دوره ها و کارگاههای آموزشی ، همایش ، گردهمایی ویژه گروههای سنی مختلف فعالیتی پویا دارند .

سیاووشی تصریح کرد: این کارگاهها در مدارس و برای دانش آموزان و والدین آنها نیز برگزار می شود و در سال 94 نیز ارتقا خواهد یافت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب