امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9308 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس حوزه هنری با معاون اول رئیس جمهور دیدار كرد؛

استقبال دولت از موضوع سند چشم انداز و برگزاری جشنواره هنری ایران آینده

خبرایران:جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، از اقدامات حوزه هنری و توجه جدی به موضوع سند چشم انداز قدردانی كرد.
استقبال دولت از موضوع سند چشم انداز و برگزاری جشنواره هنری ایران آینده
به گزارش خبرایران از حوزه هنری، نشست مشترك اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری و مجید مصلحی دبیر جشنواره هنری ایران آینده در افق 1404 روز پنج شنبه 27 فروردین ماه در محل كار معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

دبیر جشنواره هنری ایران آینده با اعلام این خبر گفت: جلسه خوبی بین رئیس حوزه هنری و معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با چگونگی تبیین و ترویج هنری سند چشم انداز برگزار شد.

مصلحی ادامه داد: رئیس حوزه هنری در این دیدار گزارش كاملی از مجموعه اقداماتی كه تاكنون پیرامون موضوع سند چشم انداز ایران در افق 1404 انجام شده است ارائه كرد.

وی با اشاره به قدردانی جهانگیری از اقدامات حوزه هنری نسبت به توجه جدی به موضوع سند چشم انداز افزود: معاون اول رئیس جمهور از این اقدام حوزه هنری برای همراه كردن هنرمندان كشور تشكر كرد و انجام این حركت فرهنگی هنری را مثبت دانست.

دبیر جشنواره ایران آینده از نتایج مثبت این نشست خبر داد و خاطرنشان كرد: مقرر شد در نشست های آتی در خصوص این رویداد فرهنگی هنری بررسی و كارشناسی بیشتری صورت بگیرد و در زمینه مشاركت و همراهی دستگاه های اجرایی كشور برای برگزاری منسجم این جشنواره مذاكره شود.

جشنواره هنری ایران آینده در افق 1404 با هدف تبیین و ترویج هنری سند چشم انداز نظام در سال جاری توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با حمایت سازمان ها و نهادهای ذی ربط در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب