امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9324 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛

تکلیفم تا نشست هیات مدیره برگزار نشود، مشخص نیست/ نژاد فلاح با اختیارات مدیرعامل به باشگاه آمده/ نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شاید تا 2 روز دیگر

خبرایران: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: طی روز های گذشته با خادم جلسه برگزار کردم و مقرر شد نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هرچه سریعتر برگزار شود.
تکلیفم تا نشست هیات مدیره برگزار نشود، مشخص نیست/ نژاد فلاح با اختیارات مدیرعامل به باشگاه آمده/ نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شاید تا 2 روز دیگر

حمیدرضا سیاسی روز شنبه در گفتگو با ایرنا در خصوص وضعیتش در باشگاه پرسپولیس، گفت: نمی دانم کجای دایره هستم و متاسفانه یکی از قول من می نویسد، استعفا می دهم و یکی می گوید استعفا نمی دهم.

وی ادامه داد: برای مشخص شدن تکلیفم باید ابتدا جلسه هیات مدیره برگزار شود و بعد پس از مشخص شدن جایگاهم در مورد مسایل باشگاه اظهار نظر کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا حاضر است در صورت انصراف هدایتی مبلغ قرارداد برانکو را پرداخت کند، گفت: اگر هیات مدیره تصمیم گرفت در کنار پرسپولیس باشم و وظایف من را مشخص کرد بر اساس وظایف خود عمل خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در طول چند روز گذشته در باشگاه پرسپولیس حاضر شده است، تصریح کرد: در حال حاضر باشگاه مدیر دارد و او پرسپولیس را اداره می کند. حضور من در این شرایط اصلا صحیح نیست زیرا نژاد فلاح با اختیارات مدیرعامل به باشگاه آمده است. به هیچ عنوان نمی خواهم در این شرایط تصمیمی بگیرم که به پرسپولیس لطمه بزند.

وی در رابطه با موضوعات مطرح شده در جلسه با خادم، اظهار کرد: با خادم جلسه داشتم و در خصوص زمان برگزاری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با او صحبت کردم و قرار شد، خیلی سریع و حتی شاید تا 2 روز دیگر این نشست برگزار گردد.

سیاسی در واکنش به برگزاری نشدن نشست های هیات مدیره در چند ماه گذشته، گفت: شخصا مدیری هستم که به تصمیم اعضای هیات مدیره احترام زیادی می گذارم و برگزاری این نشست ها برایم از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب