امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9326 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور دکتر پرويزيان؛

نخستين صندوق امانات بانک پارسيان راه‌اندازي شد

خبرایران: در راستاي تکريم مشتريان و تحقق مشتري مداري و با هدف توسعه و تسهيل در ارائه خدمات بانکي به مشتريان ، نخستين صندوق امانات بانک پارسيان در شعبه چهارراه تختي تهران افتتاح شد.
نخستين صندوق امانات بانک پارسيان راه‌اندازي شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک پارسيان، نخستين صندوق امانات بانک پارسيان با حضور دکتر پرويزيان مديرعامل، اعضاي هيات عامل، مديران و مشتريان بانک پارسيان در تاريخ 30/1/94 در محل شعبه چهاراه تختي تهران افتتاح شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.

صندوق امانات بانک پارسيان در شعبه چهارراه تختي درتعداد 1248 عدد و در ابعاد کوچک ، متوسط و بزرگ طراحي شده است و اين امکان را به مشتريان مي دهد، تا اسناد و اشياء ارزشمند خود را که نگهداري آنها در محيط کار يا منزل با خطرات احتمالي از جمله حريق، سرقت و ... مواجه مي‌باشد، با آسودگي خاطر و امنيت کامل در اين صندوق‌ها حفظ نمايند

از ويژگي هاي ديگر صندوق‌ها اين است که اين صندوق‌ها از نظر امنيت بسيار پيشرفته هستند و دارندگان آن براي دسترسي، علاوه بر دريافت کارت بايد اثر انگشت، رمز و کليد صندوق را در اختيار داشته و به دليل اين ويژگي‌ها اين صندوق‌ها بسيار امن هستند .

شايان ذکر است؛ بزودي صندوق امانات شعب ديگر بانک پارسيان در تهران و شهرستان به بهره برداري خواهد رسيدو مشتريان بانک پارسيان مي توانند علاوه بر استفاده از خدمات بانکي از اين خدمت جديد نيز بهره مند شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب