امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9332 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد؛

لازمه تحقق برنامه­ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی، روابط عمومی قدرتمند است

خبرایران: چهارمین نشست شورای برنامه­ریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته­ی روابط عمومی کشور با حضور سرپرست دانشگاه، مشاور عالی سرپرست دانشگاه، مدیر برنامه­ریزی سنجش و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی، تعدادی از روسای مراکز آموزشی عالی علمی کاربردی، اساتید، اعضای شورای برنامه ریزی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته روابط عمومی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.
 لازمه تحقق برنامه­ها در دانشگاه جامع علمی کاربردی، روابط عمومی قدرتمند است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اخباري در این همایش با بيان اينكه روح حاکم بر قرن 21، ارتباطات و فن‌آوری است، بیان کرد: شعار اصلی اين قرن، «حداقل زمان، حداقل هزینه و حداکثر بهره‌وری» است و هرکسی در فعاليت خود این سه ويژگي را نداشته باشد، از بازار رقابت خارج می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، «سرعت عمل» را از شاخصه‌هاي رسانه ی قوي و موفق برشمرد و گفت: هرچه زمان انتشار اخبار توسط رسانه ها کوتاه تر باشد، سبب جذب بيشتر مخاطبان مي‌شود.

وي با تشريح وظايف دانشگاه جامع علمی کاربردی، وظیفه اصلی آن را تربیت افراد کارآفرین و ثروت‌آفرین بيان كرد و گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهي است كه در آن آموزش، پژوهش و فن‌آوری ادغام شده و محصولی با عنوان دانشجوی کارآفرین یا مهارت آموخته از آن خارج می‌شود.

دکر اخباری همچنین ضمن اعلام حمایت از همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی کشور پيشنهاد کرد يك روز از روزهای این هفته به عنوان «روابط عمومی، کارآفرینی و مهارت‌آموزی» نامگذاری شود.

در ادامه دکتر غلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته ی روابط عمومی ایران در چهارمین نشست شورای برنامه­ریزی و هماهنگی همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته­ی روابط عمومی کشور مهمترين دليل موفقيت روابط ‌عمومي‌ها را تعامل و ارتباط خوب با رسانه‌ها بيان كرد.

دکتر غلامرضا کاظمی‌دینان در اين جلسه بیان کرد: سال‌هاي متمادی تقاضای ما از دولت‌های گذشته این بود که به نقش مهم روابط عمومی در توسعه ی همدلی و كمك به سازمانها و جامعه برای رسیدن به اهداف خود توجه کنند.

رئیس انجمن روابط عمومی ایران با اشاره به تلاش‌هاي انجام شده براي نامگذاري يك هفته با عنوان «روابط عمومي» در خصوص برنامه‌هاي این هفته گفت:‌ همایش روابط عمومی الکترونیک، تقدیر از پیشکسوتان عرصه ی روابط عمومی، رونمایی از 10 کتاب ارتباطات و گرفتن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی؛ رئیس دولت یازدهم در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در کشور از جمله برنامه های سال گذشته در هفته ی روابط عمومی بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب