امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 934 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس پلیس راهور کشور‌خبرداد؛

3 هزار پلیس در‌ 110 گردنه برف‌گیر مستقر شده‌اند/ رانندگی بدون زنجیرچرخ میسر نیست

خبرایران: سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور کشوراز استقرار 3 هزار پلیس در 110 گردنه برف‌گیر و نقطه حادثه خیر خبرداد.
3 هزار پلیس در‌ 110 گردنه برف‌گیر مستقر شده‌اند/ رانندگی بدون زنجیرچرخ میسر نیست

به گزارش خبرایران، سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور کشور که برای‌ شرکت در کنگره 10 هزار شهید مازندران به این استان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران گفت: رانندگی بدون زنجیر چرخ و تجهیزات میسر نیست.

وی با اشاره به نامساعد بودن وضعیت جوی در روزهای پایان تعطیلات افزود: افرادی که قصد برگشت از سفر خود را دارند، ضمن فراهم کردن تجهیزات، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سردار مومنی افزود: بیش از 3 هزار پلیس در کشور در کنار نیروهای امدادی در جاده‌ها آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

وی افزود: این نیروها در 110 نقطه و گردنه‌های برف‌گیر کشور حضور دارند. با این حال همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای رانندگان در جاده‌ها ضروری است، زیرا هر لحظه به دلیل بارش برف امکان مسدود شدن جاده‌ها وجود دارد.

مومنی ادامه داد: از رانندگان می‌خواهم زمان بیشتری را برای بازگشت از سفر اختصاص دهند، از سوی دیگر از سفرهای غیر ضروری جلوگیری کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه برف بیشتر نقاط ایران را فراگرفته است، افزود: در حال حاضر در شمال، شمال شرق و غرب کشور شاهد برف و باران هستیم، در این شرایط جوی رانندگی بدون زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مسیر نیست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب