امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9344 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی احکامی جداگانه؛

اعضای شورای هماهنگی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران معرفی شدند

خبرایران: رییس سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران،‌طی احکامی جداگانه اعضای شورای هماهنگی و دبیران کمیته‌های این نمایشگاه را منصوب کرد.
اعضای شورای هماهنگی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران معرفی شدند

به گزارش خبرایران از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بر اساس احکامی جداگانه از سوی دکتر محمود شیخ زین‌الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری، اعضای شورای هماهنگی و برگزاری و دبیران کمیته‌های سومین نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی ساخت ایران معرفی شدند.

طی این احکام اسماعیل قادری‌فر به عنوان قائم‌مقام رییس سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران، علیرضا دلیری عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته پشتیبانی و تأمین منابع، پرویز کرمی عضو شورای هماهنگی و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی، مراسم و انتشارات ، ماشاا... اخلاقی دبیر کمیته حراست و امیرحسین کاظمی دبیر کمیته تشریفات این نمایشگاه منصوب شدند.

 

در متن این احکام آمده است:

«از آن‌جا که این رویداد به‌عنوان اقدامی عملی در رویکرد تحریک تقاضا برای توسعه بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و حمایت از تولیدات ساخت داخل تلقی می شود، امیدواریم با همیاری جنابعالی شاهد برگزاری شایسته سومین دوره این نمایشگاه باشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه الهی مسألت می‌نمایم.»

پیش از این دکتر شیخ زین الدین طی حکمی، دکتر رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری را به عنوان دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران منصوب کرده بود.

سومین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه 1394 در سالن‌های شماره 40 و خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

نهادینه شدن فرهنگ حمایت از تولید داخل و جهت‌دهی به بخش دولتی برای خرید از محصولات ساخت ایران در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی از آثار فرهنگی این نمایشگاه است. همچنین افزایش اشتغال نیروی متخصص، افزایش حجم فروش، افزایش توان صادرات و افزایش توان مالی برای سرمایه گذاری داخلی در توسعه فعالیت های شرکت‌های دانش بنیان داخلی از آثار اقتصادی سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران عنوان شده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب