امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9358 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسل سوم اینترنت‌بانک تجارت آغاز به کار کرد

خبرایران: بانک تجارت با افزودن خدمات متنوعی همچون پرداخت مستمر و گروهی پایا، پرداخت گروهی قبوض، دسته‌بندی حساب‌ها، انواع خدمات اینترنتی کارت، ویرایش چک و چند خدمت جدید دیگر به اینترنت‌بانک خود از ابتدای اردیبهشت نسل سوم اینترنت‌بانک تجارت خود را به مشتریان ارائه کرد.
نسل سوم اینترنت‌بانک تجارت آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک تجارت، نسل سوم بانکداری اینترنتی بانک تجارت که از طریق سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان قرار دارد با نمایی متفاوت و دسترسی آسان و متناسب با نیاز مشتریان کار خود را آغاز کرد.

مشتریان می‌توانند از طریق شماره ملی و رمز اینترنتی خود به این سامانه وارد شده و از خدمات گوناگونی همچون دریافت صورت حساب، انتقال وجه به حساب سایر بانک‌ها، تهیه گزارش کارت‌ها و چندین خدمت جدید دیگر بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، بانک تجارت با تغییراتی که در سامانه بانکداری اینترنتی خود بوجود آورده یکی از به‌روزترین و کارآمدترین خدمات بانکداری نوین کشور را در اختیار مشتریان قرار داده است.

مشتریان و هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه نموده و یا با مرکز ارتباط مشتریان این بانک به شماره 1554 تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب