امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9375 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمایش عصاره مهربانی در فرهنگسرای خاوران

خبرایران: نمایش شاد و موزیکال عصاره مهربانی به منظور ترویج فرهنگ مهربانی و دوستی در بین کودکان از تاریخ 25 فروردین در فرهنگسرای خاوران به روی صحنه می رود.
نمایش عصاره مهربانی در فرهنگسرای خاوران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگی هنری فرهنگسرای خاوران ، داستان قصه زنبور عسلی است که با مهربانی کردن به دیگران باعث می شود دشت مهربانی از خطر نجات پیدا کند و در این راه با اتفاقات زیادی روبرو می شود .

گفتنی است :نمایش  کاندیدای دریافت سومین دوره جشنواره تئاتر شهر و به نویسندگی سعید رفیعی و کارگردانی احمد مایل و سعید رفیعی و بازیگری زینب میری ، سعید حاج حیدری ، کیانوش صالحی ، فاطمه پیرهادی ، شیرین صمد پور و طراح صحنه فتانه باغستانی  از روز سه شنبه 25 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه به روی صحنه می رود .

همچنین؛ این نمایش همه روزه در سه سانس 9،10،14 ویژه مدارس و مهدها اجرا  خواهد شد.

علاقمندان جهت تماشا و رزرو بلیط می توانند با شماره تلفن 33717033تماس  و یا با نشانی : ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران مراجعه کنند.

 

 خانه فرهنگ ولی عصر (عج)برگزار می کند: ویژه برنامه شهادت امام علی النقی (ع)

به مناسبت سالروز شهادت امام علی النقی (ع) ویژه برنامه های شهادت  امروز در خانه فرهنگ ولی عصر(عج)برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی فرهنگی هنری فرهنگسرای خاوران ،در این مراسم کارشناس مذهبی پیرامون موضوع سنت و سیره امام هادی(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

گفتنی است :این مراسم ویژه عموم علاقه مندان بوده و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه امام هادی(ع) می‌توانند با شرکت در این مراسم‌ها به مناسبت این غم عظمی، الگوهای تربیتی، شخصیتی، علمی و اخلاقی دهمین پیشوای شیعیان را که در میان ائمه اطهار(ع) به هادی و راهنما مشهور بودند را برگزیده و این ویژگی‌های برتر در زندگی خودشان عملی کنند.

خانه فرهنگ ولی عصر به نشانی :میدان خراسان،انتهای خیابان طیب،پارک بی سیم ،خانه فرهنگ ولی عصر و شماره تلفن:33021122 می باشد.

 

دیدار کارکنان خانه فرهنگ ملکان از خانواده شهدا

خانه فرهنگ ملکان جهت پاسداشت مقام شامخ شهیدان و بزرگداشت پدر و مادر شهدا، سه شنبه ها اقدام به دیدار از         خانواده های محترم شهدا منطقه 15 نموده است .

به گزارش روابط عمومی فرهنگی هنری فرهنگسرای خاوران ، کارشناسان این مجموعه ضمن حضور در منزل خانواده شهدا ،یاد و خاطر این شهیدان انقلابی را گرامی داشته و از خانواده های معظم آنها تقدیر می کنند.

گفتنی است : هدف از برگزاري اين ديدار دلجويي از خانواده شهدا و اعلام پيروي از آرمان‌هاي شهدا و رهبر كبير انقلاب    می باشد.

در این دیدارها مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می گیردو در پایان نیز با اهدا هدایایی از این خانواده ها  تجلیل به عمل می آید .

خانه فرهنگ ملکان به آدرس :خیابان شهید اسماعیل رضایی ،کوچه شهید اسدالله صدقی ،کوچه شهید حسین طهماسبی ،پلاک 4 و شماره تلفن 33729512 می باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب