امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9379 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آثار هنرمندان ایرانی در نگارخانه های فرهنگسرای بهمن؛

سه نمایشگاه متنوع در اردیبهشت ۹۴

خبرایران: نگارخانه های فرهنگسرای بهمن در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان سه نمایشگاه با موضوعات متفاوت می باشد.
سه نمایشگاه متنوع در اردیبهشت ۹۴

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ نمایشگاه آثار عکس با عنوان “بوی قاصدک ها”، آثار گروهی آرم، لوگو تایپ و پوستر دانشجویان دانشگاه شاهد تهران و آثار مبانی هنرهای تجسمی دانش آموزان نمونه دولتی هنرستان زینبیه(س) اردیبهشت ماه در نگارخانه های این فرهنگسرا برپا خواهد بود.

براساس این گزارش؛ نمایشگاه عکس “بوی قاصدک ها” شامل ۳۰ تابلواثر با هنرمندی عطیه یوزباشی کارشناس رشته نقاشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و علی رحمانی منتخب نخستین جشنواره هنرهای تجسمی؛ از ۳ تا ۱۷ اردیبهشت در گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار دارد.

همچنین در نمایشگاه آثار گروهی آرم، لوگوتایپ و پوستر دانشجویان دانشگاه شاهد تهران که از ۳ تا ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود؛ تعداد ۱۰۰ اثر از صدیقه طاهرپور، نرگس فقیهی، الهام سیستانی، حوریه قیدرلو، نغمه شادمهری، عطیه یوزباشی، مریم رضوان، الهه جاذمی، کبری زمانی و مریم فتحی در گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن به نمایش گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در نمایشگاهی که از ۷ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن نگارستان این فرهنگسرا برپا خواهد شد؛ تعداد ۶۰ تابلواثر با موضوع مبانی هنرهای تجسمی با هنرمندی دانش آموزان هنرستان نمونه دولتی زینبیه(س) در معرض بازدید عموم شهروندان قرار دارد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه ها می توانند همه روزه بجز ایام تعطیل به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، سالن نگارستان و گالری شماره یک فرهنگسرای بهمن مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس گرفته و یا از سایت http://bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب