امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9383 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردارمنطقه 11: 22هزار خانوار در محله های مرکزی شهر تهران به «کمپین آسمان آبی زمین پاک» پیوستند

خبرایران: شهردارمنطقه 11 گفت: آموزش اصناف ،دانش آموزان ،کارکنان ادارات ،مساجد،مراکز درمانی و فرهنگی ادامه دارد
 شهردارمنطقه 11:  22هزار خانوار در محله های مرکزی شهر تهران به «کمپین آسمان آبی زمین پاک» پیوستند

در راستای اجرای طرح "کمپین آسمان آبی ،زمین پاک" و با هدف جلب مشارکت حداکثری شهروندان در محله های متراکم مسکونی و تجاری مرکز پایتخت ، بیش از 22هزار خانوار تحت آموزش های چهره به چهره تفکیک زباله از مبدأ قرار گرفتند.
نصرالله آبادیان شهردارمنطقه 11 به مناسبت فرا رسیدن هفته زمین پاک ؛با بیان این که با عزم جدی برنامه های اجرایی برای رسیدن به آسمان آبی ،زمین پاک را دنبال می کنیم ؛ بر اهمیت آموزش برای ترویج این فرهنگ تأکید کرد و گفت: زندگی امروز شهرنشینی محیط زیست را دچار آسیب های جدی و جبران ناپذیر کرده است .

به گفته آبادیان اصولی ترین اقدام برای حمایت و حفاظت از زمین ؛آگاه سازی شهروندان با ضرورت حفاظت از محیط زیست و اهمیت تفکیک پسماند از مبدأ و نیز آموزش نحوه جداسازی زباله های خشک و تر از یکدیگر است.

او خاطر نشان کرد که در همین راستا معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با جدیت آموزش به شهروندان را در سطوح مختلف دانش آموزی ، اصناف، ادارات و خانوارهای ساکن در 17 محله سطح منطقه را انجام می دهند.

شهردار منطقه 11 ضمن بیان این که طی یک سال گذشته 22هزار و 350 خانوار تحت آموزش چهره به چهره قرار گرفتند خاطر نشان کرد که  4500 باب واحد تجاری ، 55 واحد تجاری ، 155 مدرسه و مهد کودک ، 35 مرکز بهداشتی –درمانی ،40 مسجد و 12 مرکز فرهنگی ،هنری و ورزشی نیز این آموزش ها فرا گرفته اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب