امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9411 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور حدود 6 هزار نفر ازمشتریان؛

جشن تولدی بزرگ «دنیلی» با اهدا دو دستگاه اتومبیل برگزار شد

خبرایران: جشن تولد برند«دنیلی» پنج شنبه شب 3 اردیبهشت ماه با حضور حدود 6 هزار نفر ازمشتریان، مسئولین کشور و صنعت کفش، هنرمندان، خبرنگاران و پرسنل این مجموعه در تالار وزارت کشور برگزار شد.
جشن تولدی بزرگ  «دنیلی» با اهدا دو دستگاه اتومبیل برگزار شد

به گزارش خبرایران، جشن تولد برند«دنیل » پنج شنبه شب سوم اردیبهشت ماه با حضور حدود 6 هزار نفر ازمشتریان،  مسئولین کشور و صنعت کفش، هنرمندان، خبرنگاران و پرسنل این مجموعه در تالار وزارت کشور برگزار شد. با توجه به تعداد زیاد مشتریان وکافی نبودن ظرفیت تالار، مراسم طوری برنامه ریزی شده بود که در 2 سانس کاملاً مشابه برگزار شود.

این جشن شامل کنسرت، قرعه کشی و سخنرانی مدیران این مجموعه بود که علاوه برتولد دنیلی، پایان کمپین نوروزی دنیلی هم بود که با قرعه کشی در میان حاضرین درسالن پایان یافت. دنیلی درهرسانس به یکی از حاضرین یک دستگاه خودر وبه چندین نفرهم کارت هدیه اعطا کرد.

آقای دکترعلی اژدرکش مدیرعامل هلدینگ دنیلی در این مراسم با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن صنعت کفش در کشور اعلام کرد دنیلی در آینده ای نزدیک  با هدف افزایش صادرات و ایجاد پل ارتباطی بین صنعت کفش ایران و دنیا یک خط تولید مجهز و بسیار مدرن در ایران راه اندازی خواهد کرد.

 در ادامه مراسم، آقای دکتر آرش شرافت وزیری خبراز افتتاح کلینیک فوق تخصصی پا در تهران با نام "دکتر دنیلی" را داد. هلدینگ دنیلی این کلینیک را با هدف پوشش کلی خدمات مربوط به پا از زیبایی تا معاینات فوق تخصصی پزشکی تاسیس می کند.

این کلینیک برای اولین بار در ایران با به کارگیری دستگاه های بسیار پیشرفته خدمات اسکن و پرینت سه بعدی پا را ارائه می دهد که در نتیجه هر کسی بر اساس ساختار پای خود کفی کفش مخصوص به خود را خواهد داشت.

مراسم تولد دنیلی علاوه بر سخنرانی مدیران ارشد و قرعه کشی یک کنسرت پاپ هم داشت که در آن محسن یگانه  خواننده پاپ کشورمان آهنگ هایی زیبا، از آلبوم های مختلفش اجرا کرد و  شور و هیجان دو چندان در میان مهمانان  ایجاد کرد.

لازم به ذکر است که دنیلی یک برند ایتالیایی است که در زمینه  تولید کفش های مد روز، زیبا ، با کیفیت و راحت فعالیت می کند. برند دنیلی درواقع یک کمپانی خانوادگی است که اساس کار خود را با تولید سنتی کفش های دست دوز و با بهره گیری از طراحی فوق العاده ایتالیایی شروع کرده است  و به مرور زمان  توانسته است  با اتکا به تجربه وسیع خود در بازار و همچنین تولید محصولاتی با طراحی های زیبا و منحصر به فرد، فروشگاهای اختصاصی خود را در نقاط مختلف دنیا افتتاح نماید.

این برند در حال حاضر در 8 کشور دنیا نمایندگی دارد و به سرعت در حال توسعه و افتتاح شعبه  در کشورهای دیگر به صورت رسمی است که از آن جمله  می توان به کشورهای پرتغال، آفریقای جنوبی، دبی و کویت اشاره کرد.

فروشگاه های اختصاصی برند دنیلی هم اکنون در نقاط مختلف تهران و ایران فعال هستند که در حال حاضر تعداد آن ها  به 18 فروشگاه می رسد و به مرور زمان شعب بیشتری از این برند افتتاح خواهد شد. به زودی فروشگاه "فلگ شیپ" دنیلی با دکوراسیون بسیار زیبا و سرویس دهی ویژه به مشتریان خود در خیابان جردن افتتاح خواهد شد.

ویژگی های خاص دنیلی که شامل کیفیت بالا و اهمیت دادن به متریال و چرم خوب، مد روز و همچنین قیمت مناسب آن است، برتری چشمگیری را برای این برند درمقایسه با سایر نام های تجاری ایجاد کرده و همین امر تضمینی برای توسعه سریع آن شده است.

 در حال حاضر محصولات دنیلی  شامل انواع کفش های مردانه و زنانه کلاسیک و راحت، کیف، اکسسوری )کیف دستی ، کمربند و (... است. که علاوه بر فروشگاه های  تهران این برند  در فروشگاه های واقع در شهرهای اصفهان، ارومیه، نمک آبرود، مشهد، رشت ،تبریز،بابلسر و بابل  نیز در اختیار هموطنان قرار گرفته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب