امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9414 تاریخ انتشار: شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیاده روی شهروندان پهنه شرقی تهران در بوستان آزادگان منطقه 15

خبرایران: قائم مقام شهردار منطقه 15 از پیاده روی هزاران شهروند پهنه شرقی تهران به مناسبت هفته سلامت، در بوستان آزادگان این منطقه خبر داد.
پیاده روی شهروندان پهنه شرقی تهران در بوستان آزادگان منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس موسوی ضمن اعلام مطلب فوق افزود: همایش پیاده روی صبح روز جمعه همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت که به نام "سلامت، آموزش همگانی و خودمراقبتی" ، نامگذاری شده بود با شرکت هزاران نفر از شهروندان مناطق 4، 8، 13، 14 و 15 برگزار شد.

بنابراین گزارش، وی ضمن ابراز خرسندی از حضور علاقمندان در همایش گفت: بحث ورزش همگانی که پیاده روی از مصادیق بارز آن است در سرلوحه کارهای شهرداری است و در این راستا منطقه 15 آمادگی ارائه خدمات به شهروندان را دارد و افتخار ماست که در برنامه های مختلف ورزشی میزبان شهروندان در بوستان های زیبای منطقه باشیم.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال سازمان بهداشت جهانی برای هفته سلامت به عنوان" "ايمني غذا از مزرعه تا سفره" اظهار امیدواری کرد: شهروندان با پرهیز از مصرف غذاهای پرچرب، فست فود و همچنین کاهش مصرف و حتی حذف نمک و شکر بتوانند خانواده سلامت و سرزنده ای داشته باشند.

شایان ذکر است، در این همایش ضمن اجرای برنامه های شاد برای حاضرین، به قید قرعه از شرکت کنندگان در همایش به تفکیک مناطق با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب