امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9442 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مديرعامل بانک پارسيان تاکيد کرد؛

لزوم تلاش مضاعف در پيگيري وصول مطالبات، حفظ سهم بازار و استفاده بهينه از منابع در جهت سودآوري

خبرایران: دکتر پرويزيان در بازديد از شرکت وصول مطالبات بانک، شرکت ليزينگ، صندوق قرض الحسنه و واحد آموزش بانک تلاش مضاعف در راستاي پيگيري وصول مطالبات، آموزش کارکنان، حفظ سهم بازار، استفاده بهينه از منابع در جهت سودآوري و توسعه فعاليت هاي اجتماعي را خواستار شد.
لزوم تلاش مضاعف در پيگيري وصول مطالبات، حفظ سهم بازار و استفاده بهينه از منابع در جهت سودآوري

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک بانک پارسيان ، دکتر پرويزيان مديرعامل بانک پارسيان در بازديد از شرکت وصول مطالبات بانک با تاكيد بر ضرورت تلاش براي وصول مطالبات معوق و اهميت برنامه ريزي در اين زمينه، خاطر نشان ساخت: عملكرد مثبت همكاران در زمينه كاهش مطالبات بانك، بايد الگويي براي سال 1394 باشد و كليه واحدها مي بايست با جديت بيشتر در اين زمينه اقدام كنند.

دکتر پرويزيان حفظ سهم بازار و استفاده بهينه از منابع در جهت سودآوري و ارتقاء بهره وري بانك را به عنوان اهداف اصلي مورد تاكيد قرار داده و افزود: بانك پارسيان به لحاظ بهره مندي از پتانسيل هاي موجود، نيروي انساني کاردان و توانمند، از ظرفيت بالايي براي خدمت رساني در كشور برخوردار است و مي بايست از اين ظرفيت ها به نحو مطلوب استفاده شود. اميدواريم با تداوم موفقيت بانك شرايط مطلوب تري را براي تامين حقوق ذينفعان از جمله سهامداران و سپرده گذاران ايجاد كنيم.

مديرعامل بانک پارسيان با بيان اينکه بانک پارسيان جزو بانک‌هايي است که بيشترين حضور را در فعاليت هاي اجتماعي و کمک به خانواده‌هاي محروم دارد، گفت: نگاه اجتماعي کمک به نيازمندان جامعه بايد بيش از پيش در بانک تقويت شود و صندوق قرض الحسنه بايد نقش موثري در کاهش محروميت ايفاء نمايد و با فعاليت مطلوب زمينه حضور موثر بانک براي توسعه فعاليت هاي اجتماعي را فراهم آورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب