امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9473 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی؛

آرام سازی و زیباسازی تهران شایسته قدردانی ست/ ضرورت توجه به آیات قرآنی در زیباسازی تهران

خبرایران : نماینده مجلس شورای اسلامی اقدامات اخیر سازمان زیباسازی در راستای آرام سازی شهر را شایسته قدردانی دانست و افزود: پیام های مذهبی که در سطح شهر وجود دارد اقدام پسندیده ای است که می تواند با افزوده شدن آیات قرآنی تاثیر بیشتری بر شهروندان و گردشگران داشته باشد.
آرام سازی و زیباسازی تهران شایسته قدردانی ست/ ضرورت توجه به آیات قرآنی در زیباسازی تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی فضاسازی های شهر تهران در فصل بهار را آرامش بخش و زیبا توصیف کرد و گفت: از جمله این اقدامات پیام های آموزنده ای است که در نقاط مختلف شهر به چشم می خورد و برای افرادی که وارد تهران می شوند فضای کلی شهر را توصیف می کند.

افتخاری پیام های مذهبی را سرآمد فعالیت های نوروزی تهران دانست و افزود: پیام های مذهبی و سیاسی که در شهر وجود دارد ، باید این حس را به مخاطب القا کند که در کشوری انقلابی و شهری که ام القرای اسلام است سفر کرده اند .

وی بر ضرورت توجه به آیات قرآنی در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: پیام های مستقیم و غیر مستقیمی که از فضاسازی های شهری به شهروندان ارسال می شود باید شعار نه شرقی نه غربی که از ابتدای انقلاب نیز در صدر شعارهای انقلابیون بود دریافت شود؛ اگر این فضا در شهروندان به وجود آید در کار خود موفق بوده ایم در غیر این صورت خیر.

عضو کمیسیون فرهنگی با انتقاد از تبلیغات فراوان کالاهای خارجی در سطح شهر گفت: فضا سازی های که در شهر تهران صورت می گیرد باید شهروندان و مسافران را متوجه این مطلب کند که در شهری مذهبی مثل تهران هستند نه در سایر شهرهای دنیا و این مهم میسر نمی شود مگر با برجسته کردن اهداف انقلاب در فضاهای شهری.

افتخاری با اشاره به تغییراتی که در نوروز 94 در بزرگراه های تهران از جمله مدرس ایجاد شده است، گفت: در مجموع فعالیت های ارزنده ای در حوزه زیباسازی شهر تهران در سال های اخیر صورت گرفته که من بارها در دیدار با شهردار تهران این نکته را بیان کرده ام، این اقدامات در راستای آرام سازی و زیباسازی شهر بوده که شایسته قدردانی است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب