امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9491 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان خصوصی سازی پاسخ داد؛

آخرین وضعیت استیل آذین و بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس/ هیات واگذاری فردا پرسپولیس را واگذار می‌کند؟

خبرایران: میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی خبر از اعلام نتیجه مزایده پرسپولیس در ساعت 13 فردا در جلسه علنی سازمان خصوصی سازی داد.
آخرین وضعیت استیل آذین و بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس/ هیات واگذاری فردا پرسپولیس را واگذار می‌کند؟

به گزارش خبرایران ، رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص اینکه آیا ممکن است هیچ یک از دو شرکت حاضر در مزایده برنده نشوند گفت: من هیچ چیزی در این باره نگفته ام و اینجا برای شما مساله را تکرار می‌کنم. ما گزارشمان را به دوستان هیات واگذاری تقدیم کرده ایم و آنها در این باره تصمیم خواهند گرفت.

تکلیف مزایده سوم باشگاه پرسپولیس تا ساعت 13:30 فردا روشن خواهد شد و علاقمندان این باشگاه امیدوارند نهایتا نام مالک بعدی این باشگاه فردا اعلام شود.

دو شرکت استیل آذین ایرانیان و بهنام پیشروی کیش با دو چک 296 و 298 میلیارد تومانی در مزایده شرکت کرده اند، سازمان خصوصی سازی پس از بررسی های لازم فردا در نشست مطبوعاتی نتیجه مزایده پرسپولیس را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر هر دو سمت مزایده خود را برنده معرفی کرده و شانس بیشتری برای خود قائل اند.

این یک خبر مهم برای فوتبال ایران است که در نهایت سعادت خود را در خصوصی سازی می‌ بیند. اگر باشگاه بی قید و شرط به یکی از این دو شرکت واگذار شود، اتفاق مهمی رخ خواهد داد.

در عین حال باشگاه استقلال هم تکلیف خود را تا هفته آینده خواهد شناخت اگر استقلالی ها مشتری داشته باشند که این باشگاه نیز واگذار می‌ شود والا اسپانسر استقلال 3 ساله این تیم را از وزارت ورزش اجاره خواهد کرد.

 

وضعیت استیل آذین و بهنام پیشروی کیش

همچنین پوری‌حسینی در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد وضعیت دو خریدار باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذاری است که تا به حال مثل آن را نداشته‌ایم و شاید تا سالیان سال مشابه آن را نداشته باشیم. سپرده شرکت در مزایده دو نفر به موقع واریز نشده بود اما با توجه به اینکه آنها اعلام کردند پول آنها خارج از کشور بوده و با توجه به شرایط تحریم‌ها تخلف از زمان داشتند و راس ساعت 14 روز چهارشنبه پول آنها واریز نشده بود اما آنها می‌گویند قبل از روز چهارشنبه اقدام به واریز پول کرده‌اند. ‌اگر عذر آنها موجه شود و شرکت آن دو در مزایده پذیرفته شود در نهایت هیأت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در این مورد تصمیم‌گیرنده خواهد بود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه اگر شرکت استیل‌آذین که کارها را در زمان مقرر انجام داده از این مسئله شاکی شود چه پیش می‌آید، گفت: پیشنهاد استیل‌آذین بالاترین قیمت پیشنهادی در مزایده نبوده است اگر این پیشنهاد بالاترین بود اما و اگری وجود نداشت و با توجه به این شرایط و با توجه به احتمال موجه بودن دو عذر شرکت کننده دیگر من به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیرنده نیستم و هیات واگذاری در این مورد تصمیم می‌گیرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب