امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9492 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در هفته کارو کارگر انجام می شود؛

چکاپ سلامتی کارگران فصلی و ساختمانی منطقه 11

خبرایران: شهرداری منطقه 11 با هدف حفظ سلامت جسمی و روانی کارگران ؛ طرح ارائه خدمات پزشکی و چکاپ سلامت کارگران را در هفته کار و کارگر به صورت رایگان به اجرا درآورده است.
چکاپ سلامتی کارگران فصلی و ساختمانی منطقه 11

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 در این خصوص گفت:گرامیداشت مقام و جایگاه کارگر یکی از مهم ترین ماموریت های سازمان های مسئول محسوب می شود که به منظور تکریم و ارائه خدمات به این قشر زحمت کش و غربالگری بیماری و ارتقای سطح سلامت آن ها، طرح تست سلامت کارگران در سامانه کارگران فصلی منطقه انجام می شود.

کریملو در ادامه بیان داشت: برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سامانه کارگران فصلی و ساختمانی و تکریم و تقدیر از کارگران فصلی و ساختمانی بخشی از برنامه هایی است که در هفته کار و کارگر اجرا می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 همچنین از برگزاری جشن ویژه کارگران فصلی خبر داد و اظهارداشت: برگزاری برنامه های شاد ، پذیرایی، اهدای گل ، مسابقه و ... از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این جشن است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب