امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9493 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری 120 برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع خط سفید در منطقه 15

خبرایران:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری 120برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع خط سفید در منطقه خبر داد.
برگزاری 120 برنامه فرهنگی و آموزشی با موضوع خط سفید در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: با هدف ارتقا فرهنگ شهروندان و به منظور تحقق آسمان آبی زمین پاک، مسابقات داستان نویسی در 20  مدرسه منطقه با شرکت 5000 دانش آموز و مسابقات نقاشی با موضوع خط سفید و رفتارهای صحیح ترافیکی در خانه های کودک، سرای محلات و مدارس منطقه برگزار شد.

به گفته وی برپایی مجموعه نمایشگاهی پوسترهای آموزشی طرح آسمان آبی زمین پاک با محوریت خط سفید در 20 سرای محله و 20 مدرسه مجری طرح شهردار مدرسه از دیگر برنامه های اجرایی در این زمینه است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه خاطر نشان کرد: از دیگر فعالیتها می توان به استقرار آموزشگران در مرکز فرآموز منطقه به منظور آموزش دانش آموزان با موضوع ترافیک و خط سفید، برگزاری ورک شاپ نقاشی و مسابقه فرهنگی دل نوشته با محوریت خط سفید، هوای پاک و آسمان آبی در سراهای محلات اشاره کرد.

وی در پایان با اعلام اینکه برنامه های ترویجی، تبیینی و تبلیغی خط سفید تا پایان شهریور امسال ادامه دارد، افزود: در این مدت مدارس، سراهای مدرسه و مهدهای کودک بصورت اختصاصی به موضوعات آموزشی آسمان آبی و زمین پاک اختصاص می یابد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب