امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9508 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی جمشیدیان خبرداد؛

مشارکت 16 هزار دانش آموز شمال تهران در طرح تفکیک زباله

خبرایران:به منظور ترویج فرهنگ زیست محیطی و حفظ محیط زیست از پسماند های غیر قابل تبدیل، سال گذشته بیش از 16 هزار دانش آموز شمال تهران در طرح تفکیک پسماند خشك از مبداء مشارکت کردند.
مشارکت 16 هزار دانش آموز شمال تهران در طرح تفکیک زباله

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ مهدی جمشیدیان رییس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق در مراسم روز زمین پاک که در بوستان نیاوران برگزار شد اظهار داشت : روز جهانی زمین پاک روزی است که در آن بسیاری از مردم جهان به پاکسازی محیط زیست می پردازند و به حفظ آن کمک می کنند.
وی با اشاره به اینکه این روز بهانه ای برای نهادینه کردن ارزش مراقبت از محیط زیست و اهمیت دادن به زندگی سالم بویژه در میان کودکان و نوجوانان است گفت :در سال گذشته آموزشگران طرح تفکیک پسماندهای خشک به بیش از 16 هزار دانش آموز در 190 مدرسه با اجرای نمایش ،آموزش چهره به چهره و توزیع بروشور آموزش های لازم را ارائه دادند .
جمشیدیان افزود : در برنامه امسال نیز همه مدارس تحت آموزش قرار می گیرند تا این فرهنگ در جامعه نهادینه و گسترش یابد .
رییس اداره بازیافت و تبدیل مواد شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: روز زمین پاک ، با حضور دانش آموزان در آمفی تاتر بوستان نیاوران برگزار و برنامه های شاد فرهنگی و تفریحی، اجرای تئاترهای آموزشی و ... با هدف ارتقاء فرهنگ زیست محیطی برای این عزیزان اجرا شد
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب