امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9541 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی؛

مسابقه نقاشی و کتاب خوانی در منطقه 21 برگزار می شود

خبرایران : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و آغاز به کار نمایشگاه کتاب ، شهردار منطقه 21 از برگزاری ویژه برنامه های متنوع در سطح منطقه خبر داد
مسابقه نقاشی و کتاب خوانی در منطقه 21 برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر بافرانی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر بیان داشت : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب اداره آموزش های شهروندی منطقه برنامه های ویژه ای را به مناسبت این ایام در سطح منطقه ، ویژه شهروندان در دست اجرا دارد .

وی همچنین افزود : این برنامه ها شامل برگزاری مسابقه نقاشی و کتابخوانی ، بازدید از نمایشگاه کتاب با حضور کودکان و دانش آموزان ، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی با عنوان اهمیت کتاب و کتابخوانی در مدارس و سراهای محلات است .

شهردار منطقه 21 اظهار داشت : این برنامه ها از سوی اداره شهروندی منطقه و با همکاری مدیران محلات 17 گانه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و ارتقای سطح دانش شهروندان و انس با یار مهربان  برگزار خواهد شد .

دکتر بافرانی در پایان تصریح کرد : بیست و هشتمین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی و از تاریخ 16/2/93 الی 26/2/94 جهت استفاده و مراجعه علاقمندان به کتاب برپا است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب