امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9543 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واگذاری غرفه‌های سومین همایش مکمل‌های غذایی آغاز شد

خبرایران: واگذارهای غرفه‌های سومین همایش‌ مکمل‌های غذایی و رژیمی از یکشنبه 13 اردیبهشت 94 توسط موسسه رسایش آغاز شد
واگذاری غرفه‌های سومین همایش مکمل‌های غذایی آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی این همایش، بر اساس برنامه‌ریزی امسال در این همایش بیش از 70 غرفه واگذار خواهد شد که حداقل مساحت آن 12 متر مربع است. غرفه‌ها به جهت محل قرار‌گیری در سه سطح  Aو B و C درجه‌بندی و واگذار می‌شود. این غرفه‌ها در سالن‌های اصلی( A و B و C) هتل المپیک تهران برپا خواهد شد.

اولویت واگذاری غرفه‌ها با شرکت‌هایی است که هرچه سریع‌تر جهت رزرو غرفه اقدام می‌کنند. هم‌چنین برای شرکت‌هایی که طی دوره قبلی همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی حضور داشته‌اند، تخفیف‌ ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. علاقمندان برای رزرو غرفه‌های می‌توانند با شماره تلفن‌های 88203845 و 88203846 تماس حاصل نمایید. هم‌چنین برای دریافت اطلاعات بیش‌تر علاقمندان می‌توانند به سایت www.supplementgold.ir مراجعه کنند.

سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با حمایت و همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، انجمن متخصصان علوم دارویی ایران و اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی 28، ‌29 و30 مرداد 1394 در هتل المپیک تهران برگزار می‌کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب