امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9545 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تاييد دكتر كاتوزيان؛

شعار پژوهشگاه صنعت نفت ابلاغ شد

خبرایران: در شوراي پژوهشي روز يكشنبه 6 ارديبهشت ماه سال 94 به عنوان دومين مرجع تصميم گيري پژوهشگاه، شعار پيشنهادي سازمان مطرح و با تاييد رييس پژوهشگاه ابلاغ شد.
شعار پژوهشگاه صنعت نفت ابلاغ شد

به گزارش خبرایران به نقل از واحد ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت ؛ در انتخاب اين شعار، معيار و استانداردهاي بين‌المللي، اسناد بالادستي از جمله ابلاغيه‌هاي اقتصاد مقاومتي و فناوري و اولويت‌هاي راهبردي وزارت نفت و راهبردهاي پژوهشگاه در اولويت قرار گرفت و "خلق فناوري، توسعه پايدار" به عنوان اولين شعار بزرگترين مركز پژوهشي تحقيقاتي كشور انتخاب شد.

به گزارش بخش خبر واحد ارتباطات با توجه به نقش جهاني شعار براي سازمان‌ها و شركت‌ها و نقش روابط عمومي‌ها در خلق شعار، واحد ارتباطات پژوهشگاه طي مراحلي اقدام به خلق شعار اين سازمان كرد.

بر اساس اين گزارش، مراحلي همچون تشكيل كارگروه ارتباطي با هدف بررسي اصول و استانداردهاي خلق شعار و ملاحظه شعار سازمان‌هاي مشابه، تعيين كليد واژه‌ها، مفهوم اصلي و شعارهاي اوليه توسط كارگروه فوق، نظر سنجي شعارهايپيشنهادي در سه گروه مديران، اعضاي شوراي پژوهشي ، روساي واحد و كارشناسان حوزه صف و ستاد، تحليل محتوي داده‌هاي كسب شده در مرحله نظرسنجي و انتخاب نهايي شعار را در سرلوحه فعاليت‌هاي خود براي تعيين شعار سازمان انتخاب كرد.

در همين راستا، شعارهاي توليد شده اتاق فكر ارتباطات به نظرسنجي گذاشته شد و از سه گروه ذكر شده از طريق نظرسنجي در مورد شعارهاي پيشنهادي نظر خواهي به عمل آمد.

خاطر نشان مي شود براي انتخاب هرچه بهتر شعار سازمان، شعارهاي ديگر سازمان‌ها و شركت‌هاي معتبر دنيا نظير موسسه نفت فرانسه، شركت نفت و گاز كره و سازمان مستقل تحقيقاتي اسكانديناوي مورد بررسي و تحقيق قرار گرفت.

     

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب