امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9547 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به عنوان اولین عضو هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت؛

دکتر جعفری نصر به درجه استاد تمامی نائل شد

خبرایران: دکتر محمد رضا جعفری نصر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه صنعت نفت، به عنوان استاد تمامی نائل شد
دکتر جعفری نصر به درجه استاد تمامی نائل شد

به گزارش خبرایران از ارتباطات پژوهشگاه صنعت نفت، با موافقت هیات ممیزه موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت نفت، دکتر محمدرضا جعفری نصر به عنوان اولین عضو هیات علمی پژوهشگاه صنعت نفت، به مرتبه استادی نائل شد.

شایان ذکر است، دکتر محمدرضا جعفری نصر فارغ التحصیل دکترای رشته مهندسی شیمی(حرارت و انرژی) از دانشگاه یومسیت منچستر انگلیس در سال 1377 است. وی دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را نیز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و در رشته مهندسی شیمی و پتروشیمی گذرانده است.

بر اساس این گزارش دکتر جعفری نصر در سال 1366 با ورود به صنعت نفت، در پژوهشگاه مشغول به کار شد و در سال 1381 به سمت مدیر پژوهش و فناوری صنایع پتروشیمی ایران منصوب شد.

این گزارش حاکی است وی پس از پایان ماموریت در پتروشیمی، به پژوهشگاه بازگشت و در سمت مشاور رییس پژوهشگاه و عضو هیات رییسه، به کار خود ادامه داد؛ این عضو هیات علمی پژوهشگاه دارای بیش از 120 مقاله، 3 عنوان کتاب و 6 ثبت اختراع داخلی و بین المللی است.

گفتنی است دکتر جعفری نصر، هم اکنون سردبیر مجله انگلیسی پژوهش نفت و رییس کمیته راهبری دانشجویان دکترای پژوهشی و رییس شورای عالی کربن پژوهشگاه است.

این گزارش می افزاید، با موافقت هیات ممیزه موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت نفت، دکتر حمید رضا بزرگ زاده و علی مهاجری از پردیس پایین دستی و دکتر عباس شهرآبادی از پردیس بالادستی این مجموعه نیز به مرتبه دانشیار پژوهشی ارتقاء یافتند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب