امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9552 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امانت کتاب ،ابتکار جالب نشر فردین (کتاب‌های دبستانک)

خبرایران: نشــر فردین در آغاز چهارمین سال فعّالیّت، همه‌ کتاب‌های خود را، حدود 150 عنوان و با حجم بیش از 10 میلیارد ریال، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب با شرایطی جالب عرضه می‌‌کند.
امانت کتاب ،ابتکار جالب نشر فردین (کتاب‌های دبستانک)

به گزارش خبرایران، نشــر فردین که فقط کتاب‌های دبستانی و پیش‌دبستانی منتشر می‌کند و اکثر کتاب‌هایش توسّط آموزش و پرورش به عنوان کتاب مناسب معرّفی شده است. در آغاز چهارمین سال فعّالیّت، همه‌ کتاب‌های خود را، حدود 150 عنوان و با حجم بیش از 10 میلیارد ریال، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب  با شرایطی جالب عرضه می‌‌کند.

دبستانکی‌ها که ظاهراً به کیفیّت کتاب‌هایشان فوق‌العاده اطمینان و به مردم نیز اعتماد کامل دارند، اعلام کرده‌اند کتاب‌ها را به امانت تحویل خانواده‌ها می‌‌‌‌‌‌دهند تا آن‌ها بدون این که تعهّدی برای خرید کتاب‌ها داشته باشند، اگر پس از بررسی در خانه یا همان نمایشگاه، کتاب‌ها را برای آینده‌ی فرزندشان مؤثّر تشخیص دادند و خواستند از آن‌‌‌‌ها استفاده کنند، پولش را بپردازند. البتّه هنگام امانت گرفتن کتاب حضور دانش‌‌‌آموز و انجام مشاوره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کتاب با او ضروری است.

مدیر غرفه‌ی نشر فردین گفت این کار به دو منظور انجام می‌شود اوّلاً کتاب‌های مناسب هر دانش‌آموز به او تحویل داده شود و ثانیاً مخاطبان واقعی از کسانی که دنبال کالای رایگان هستند تفکیک شوند.

وی افزود: این کتاب‌ها به هیچ‌‌‌ وجه رایگان یا هدیه نیست. به امانت داده می‌شود و اطمینان داریم که آن‌ها را مناسب تشخیص می‌دهند و پولش را می‌پردازند. ضمن آن‌که اگر نخواستند، هزینه‌ای برای برگرداندن کتاب‌ها متحمّل نمی‌شوند.

انواع کتاب‌های درسی با الگوی آموزشی که منطبق با کتاب‌‌های درسی است، مجموعه کتاب‌‌‌‌های زیست‌محیطی، شاهنامه‌ی 30 جلدی دبستانک، کتاب‌های فلسفه، سواد خواندن، جدول‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آموزشی و کتاب‌های داستان، عناوین کتاب‌های این نشر را تشکیل می‌‌دهد. تعیین درصد تخفیف (بین 10 تا 30 درصد) بنا به خوداظهاری خریدار درباره‌ی سطح اقتصاد خانواده‌اش و نیز امکان پرداخت مبلغ کتاب‌ها در چند قسط، از امکانات استثنایی دیگر این طرح هستند.

نشر فردین امسال در سالن 25A   بخش کودک و نوجوان پذیرای بازدید کنندگان گرامی می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب