امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9556 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۵:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در منطقه 16 برگزار می شود

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در منطقه 16 خبر داد.
مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در منطقه 16 برگزار می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، سید مازیار علوی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام شامخ معلم، گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، معلمی شغل انبیاست.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 افزود: اجر و پاداش شغلی را که منسوب به انبیای الهی است فقط خداوند متعال می تواند عطا کند؛ بنابراین، وظیفه ما به عنوان شهروندانی که همه خود را مدیون معلمان دلسوز و فرهیخته می دانیم، این است که حداقل، احترام این قشر ارجمند در جامعه را پاس بداریم. 

علوی همچنین با اشاره به جایگاه رفیع شهید مرتضی مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری نقش بی بدیلی در روشنگری، تبلیغ اسلام، پرورش افکار و تسهیل وقوع انقلاب اسلامی داشتند و آرا و کتب ایشان، همواره می تواند به مثابه یک چراغ راه برای جویندگان معارف دینی و اخلاقی اسلام ناب باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا، مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم» در سطح منطقه 16 تهران از سوی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 و با مشارکت کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن، با هدف احترام به جایگاه معلم و آشنایی هرچه بیشتر با معارف اسلامی و آرای شهید مطهری برگزار می شود.

منا امینی مدیر اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 16 نیز در این رابطه گفت: منبع مسابقه بزرگ کتابخوانی «روحانی معلم»، کتاب «تعلیم و تربیت در اسلام» نوشته استاد شهید مطهری است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه از 17 تا 25 اردیبهشت ماه 94 مهلت دارند، پاسخنامه خود را به بخش امانت کتاب شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن تحویل دهند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب