امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9567 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نرخ جدید اینترنت همراه اول اعلام شد + جدول

خبرایران: اپراتور همراه اول نرخ جدید بسته های اینترنت موبایل نسل سوم را با ویژگی استفاده از حجم رایگان شبانه و حفظ نرخهای قبلی اینترنت ۲G اعلام کرد.
نرخ جدید اینترنت همراه اول اعلام شد + جدول
به گزارش خبرایران اپراتور اول تلفن همراه با اعلام حفظ بسته های فعلی اینترنت موبایل، از ارائه بسته های اینترنتی جدید نوترینو با ترافیک هدیه معادل ترافیک خریداری شده خبر داد.این اپراتور بسته هایی جدید در دو کلاس سرعتی «پایه» و «حرفه ای» در قالب بسته های آلفا و آلفا+ ارائه کرده است که مشترکان می توانند با خرید یکی از بسته های آلفا+، به اندازه حجم ۲ بسته (بسته شبانه روزی+ بسته شبانه) از اینترنت همراه استفاده کنند.در بسته های آلفا مشترکینی که بنا به دلایلی نمی توانند از خدمات ۳G و ۴G در منطقه زندگی خود بهره مند شوند، می توانند با حداقل قیمت از بسته های آلفا استفاده کنند. بسته های آلفا از نظر قیمت و حجم همانند بسته های هوشمند GPRS همراه اول بوده که مشخصات آنها در جدول زیر قابل مشاهده است. این بسته ها برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده است.

اینترنت نوترینو

همچنین بسته های آلفا+ که بسته های حرفه ای نوترینو هستند، با سرعتی بالا، استفاده تخصصی و حرفه­ ای از اینترنت نسل ۳ و ۴ را ممکن می ­سازند. این بسته ها مناسب افرادی است که از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند یا تمایل به داشتن اینترنتی با سرعت بالا دارند.مشخصات بسته های آلفا+ در جدول زیر قابل مشاهده است:

اینترنت نوترینو

بسته های آلفا+ برای تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است. برای استفاده از اینترنت پرسرعت، فعالسازی بسته آلفا+ الزامی است.از مهمترین ویژگی ها و مزایای بسته های آلفا+ این است که به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند (قابل مصرف در بازه زمانی۲ تا ۷ بامداد). برای مثال بسته ماهانه  ۱GB+ ۱GB هدیه شبانه، علاوه بر یک گیگابایت ترافیک خریداری شده، یک گیگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شبانه (۲ تا ۷ بامداد) قابل استفاده است که با این احتساب، همراه اول ارزانترین بسته های اینترنت پرسرعت در کشور را ارائه می کند.همچنین در صورتی که هر یک از مشترکین همراه اول بسته فعالی داشته باشد، اگر اقدام به فعالسازی بسته­ دیگری کند بسته­ جدید برای وی رزرو می­ شود. به این معنی که پس از پایان بسته فعلی، در هنگام تمدید حجمی یا زمانی، بسته­ رزرو برای وی فعال خواهد شد. بسته رزرو یک قابلیت جدید است که به مشترک امکان می دهد بسته­ بعدی خود را از قبل مشخص کند تا تمدید با بسته­ دلخواه صورت پذیرد.از روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول که دارای بسته هوشمند هستند، تا پایان بسته خود می توانند از آن استفاده کنند. با پایان یافتن بسته، در صورتی که بسته دیگری را رزرو نکرده باشند، تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته آلفا مشابه (دارای ترافیک، دوره زمانی و قیمت مشابه ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد. لذا مشترکانی که مایل به استفاده از اینترنت حرفه ای هستند، لازم است قبل از اتمام بسته هوشمند خود، یکی از بسته های آلفا+ را به دلخواه رزرو کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب