امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9589 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهسازی 18 هزار متر مربع از جداره های بد منظر شهری درخیابان های قدیمی شهر تهران

خبرایران:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از بهسازی جداره های بد منظر شهری در خیابان های قدیمی شهر تهران خبر داد.
بهسازی 18 هزار متر مربع از جداره های بد منظر شهری درخیابان های قدیمی شهر تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 11،  امیرحسین عساری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 با اعلام این خبر اظهارداشت: به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری معابر و محورهای اصلی، بهسازی جداره‌های بد منظر محله های 17گانه منطقه در دستور کار اداره زیباسازی قرار دارد.

اوبا اشاره به این که تداوم خدمات اجرایی در بخش رسیدگی به نماها و مناظر شهری به منظور افزایش کیفیت سیمای شهری است ، افزود: دراین راستا بهسازی و رنگ آمیزی جداره های بد منظر در خیابان های کارگر، ولی عصر(عج)، حافظ، وحدت اسلامی، شوش غربی و شوش شرقی در حال انجام است.

عساری در خصوص اقدامات اجرایی این طرح افزود: بهسازی با پودر سنگ طبیعی( بتن طرح دار)، بهسازی سیمان کاری، بهسازی رنگ آمیزی و پاکسازی جداره از اقدامات اجرایی این طرح است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تاکید کرد: بهسازی جداره های بد منظر شهری با متراژ 18 هزار مترمربع در خیابان های قدیمی تهران در حال انجام است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب